Saako lääkäri rakastua potilaaseen?
Kommentit (168)
Voi minulla on niin ihana lääkäri. Antaisin sille mitä vaan se haluais, mutta en tietenkään ikinä kertoi sitä sille tai pyrkisi lähelle. En ole mikään psykopaatti. Tyydyn ihailemaan salaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa
ja tämmöset kommentit tappaa, kun ajattelen, että jos voi ni sais. Mutta en usko, että ikinä pitäisi minusta sillä tavalla. Sillä on varmaan joku missivaimo ja kiiltokuvalapset
Tietenkin saa. Ja on rakastunutkin.
Mutta sitten täytyy potilaan vaihtaa lääkäriä.
Lääkäri ei saa hoitaa lähisukulaistaan, virallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa. Ja on rakastunutkin.
Mutta sitten täytyy potilaan vaihtaa lääkäriä.
Lääkäri ei saa hoitaa lähisukulaistaan, virallisesti.
Rakastettu ei ole sukulainen. Ei myöskään vaimo.
Mutta ymmärrän pointtisi.
Läheisiä ei saa hoitaa lääkäri eikä myöskään sairaanhoitaja sairaalassa, eikä lähihoitaja.
Tälläinen on säädös.
Ei saa eikä etenkää jos psykan puoli
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:09"]Kuka lääkäri oikeasti haluaisi puolisokseen/seurustelukumppanikseen jonkun taviksen, siis ei-akateemisesti koulutettua ihmistä? Siis tarkoitan terveysasema ja työterveysasemien lääkäreitä.
Kai tiesit, että aika moni lääkäri seurustelee / on naimisissa hoitajan kanssa? Jopa siis ihan lähihoitajienkin kanssa.
Mikä siinä olisikaan niin ihmeellistä?
Mistä te kinaatte?
Saako lääkäri tai sh ihastua POTILAASEEN?
Saa ja olen itse rakastunut potilaaseeni.
Polttelin siinä syyliä genitaalista ja totesin että hyvä tuli. Tunteeni heräsivät.
Nyt ollaan yhdessä. Nyt niitä syyliä on minullakin. Söpöä :D
Voi kai sitä ihastua, mutta ei saa viedä pidemmälle. Potilas on kuitenkin aina alisteisessa asemassa lääkäriinsä. Lääkäri tai hoitaja voi helposti hyväksikäyttää potilasta koskettelemalla, pyytämällä riisuutumaan jne.
Saisiko vielä pari aloitusta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa eikä etenkää jos psykan puoli
Olen ihastunut lääkäriini! Tilanne vastaanotolla on niin positiivinen, että jo se auttaa ja helpottaa kipujeni kanssa.
Saa tietenkin. Kuka tahansa saa rakastua ja ihastua missä tahansa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:09"]Kuka lääkäri oikeasti haluaisi puolisokseen/seurustelukumppanikseen jonkun taviksen, siis ei-akateemisesti koulutettua ihmistä? Siis tarkoitan terveysasema ja työterveysasemien lääkäreitä.
Kai tiesit, että aika moni lääkäri seurustelee / on naimisissa hoitajan kanssa? Jopa siis ihan lähihoitajienkin kanssa.
Mikä siinä olisikaan niin ihmeellistä?Mistä te kinaatte?
Saako lääkäri tai sh ihastua POTILAASEEN?
Ei saa. Se ei vain kuulu ammattietikettiin. Ihan samalla tavalla kuin s-marketin kassa ei voi rakastua asiakkaaseen. Se on jopa työsuhteen irtisanomisperuste, eikä kuulu työaikaan, oli ammatti mikä tahansa. Se on myös moraalinen kysymys.
Se mitä siellä vapaa-ajalla (lääkärit/potilaat) Sarit jaJarit yksityishenkilönä tekevät, on eri asia.
Kell’ valta on, se vallan kätkeköön