Ei ovulaatiota?
Eli kiertoni suurinpiirtein 30-35, aloitin tikuttelun kp 15, ja jatkoin aina kp 25 asti, kunnes tikut loppuivat. Ja aina nega, ei edes hailakoita viivoja. Siis, ehkä ovulaatio oli jo ennen tuota kp 15, mutta eikö silloin menkkojen jo pitäisi alkaa, huomenna viim.? Vai voiko olla että ovis on vasta ollut nyt jälkeen kp 25, jolloin kiertoni venähtää hirmu pitkäksi tällä kertaa?
Mitä ovistesti näyttää jos onkin raskaana? Olen ymmärtänyt, että se näyttäisi plussaa jatkuvasti?? Voisiko se näyttää negaa?
Kommentit (5)
Ovistesti ei todellakaan kaikilla näytä plussaa, tästä on ihan omakohtasia kokemuksia muutamalta kierrolta. Testit näyttää ihan tyhjää mutta labrakokeet paljastaa, että ovulaatio tapahtunut. Ja juu tikuttanut olen kp7-19 kun lääkäri käski.
Eli ovistesti ei aina kerro totuutta, toisaalta ei myöskään se että ovis testi näyttää plussaa aina tarkoita, että ovulaatio tapahtuu. Tämän pystyy 100% varmistamaan vain labra kokeilla.
jäi tosta edellisestä pois, että oma kierto 27-29 yleensä tehty labra testit kp 18-22 ja näyttänyt että ovis tapahtunut.
ovis testi jos näyttää raskautta sen testi viivan tulee olla tummempi kuin kontrolli viiva. Eli mikään haamuviiva ei tarkoita raskautta. Ja ei näytä aina ovistestikään raskautta, se on aina niin yksilöllistä.
eli menkat alkoivat ajallaan. Kun nyt olen laskenut tästä taakse päin sen n. 14 päivää, niin tikuttelin kyllä silloin, eli joko testit eivät näyttäneet ovista tai sitten sitä ei tullut.
Kiitos kaikille vastanneille, arvasin kyllä että jos olisin ollut raskaana, olisi tullut vahvia plussia tikkuun.
...