Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puuttuu sun unelmaelämästä?

Vierailija
03.02.2008 |

Ainahan on tapana sanoa, että oma elämä on ihan ok. Niin on mullakin. En vaan ole ihan varma, että mitä mulla pitäisi olla että voisin sanoa eläväni ihanaa elämää. En minä ainakaan lisää rahaa tarvitse. Ja kaikki perusasiat on ihan ok.

Tällä välin kun selvittelen, mitä itseltä puuttuu, kiinnostaa kuulla teidän asioista. Mitä sun elämästä puuttuu, että se olisi täydellistä tai ainakin lähellä sitä? :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja isompi asunto maalta

Mies joka olisi kotona joskus läsnä ja siitä riittäisi vielä vaimolle ja lapsillekin jotain iloa

Vierailija
22/37 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari uutta työpaikkaa siitä läheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta on: Rahaa, unelma-asunto, mies ja akateeinen koulutus. Ainoa ongelma on se, että olen niin vanha, 30-vuotias. En vielä koe olevani valmis äidiksi, vaan haluaisin tehdä vielä vaikka mitä... silti tiedän ettei biologinen kello odota. :(

Olen näitä ns. myöhään kypsyneitä, jotka ovat vasta näin vanhemmalla iällä " löytäneet itsensä" , siitä tämä ongelma johtuu.

Vierailija
24/37 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua jossain lämpimämmässä ja valoisammassa paikassa kuin Suomi. Haluaisin myös, että perheeni (vanhemmat, miehen vanhemmat, kaikki meidän sisarrukset) asuisivat meidän kans siellä samassa paikassa.. Vähän hankala toteuttaa..

Vierailija
25/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistuskämppä.

Enemmän lapsia.

Uudempi auto.

Rahaa matkustella ja harrastaa.

Vierailija
26/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole tarpeeksi rahaa. Jos ei tarvitsisi käydä töissä rahan takia, elämä olisi tosi hienoa. Reissaisin ympäri maailmaa vailla huolen häivää =)

Vierailija
27/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti, kun lähiaikoina on esikoinen toiveissa. Mun töiden puolesta voitais asua sielläkin, miehen ei.

Kaikki muu on todella hyvin ja tää on aika pieni asia.

Vierailija
28/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tiedän, että senkin aika tulee vielä kun täysimetys loppuu ja täysin tissifanaattinen vauva raaskii irroittaa otteensa edes pariksi tunniksi. Toukokuu, täältä tullaan!

Vierailija
29/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jota rakastan edelleen.

Vierailija
30/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän rahaa matkusteluun

Vierailija
31/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina niin jumalatonta vääntämistä.

Vierailija
32/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, että esikoinen olisi sosiaalisesti taitavampi. Tällä menolla jää ilman kavereita :(

Vierailija
33/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, auto, oma koti, työpaikka.

Vierailija
34/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meluttomampaa elinympäristöä kaipaan. Ja sitä kaipaan jatkuvasti ja kovasti. Melulähteitä on neljä, joista valtatien melu kaikkein hiljaisin. Mutta se on vain sellainen asia, jonka kanssa mun on opittava elämään. Jos kyse olisi vain talon vaihtamisesta, niin tietysti muutettais hiljaisemmalle seudulle. Mutta meillä on maatila, jota ei ihan tuosta noin vain siirretäkään.

Vierailija
35/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja, että esikoinen olisi sosiaalisesti taitavampi. Tällä menolla jää ilman kavereita :(

Vierailija
36/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei onneksi ole.

Vierailija
37/37 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNELMIEN POIKAMIES!

katso nelonen piste fiiiii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi