Mitäh? Menin tossa saunassa piruuttaan puristamaan rintojani ja
niistä tuli maitotippoja vaikka imetyksen lopetuksesta on jo 7 kuukautta. Lopunelämääkö sitä maitoa tulee, jos on kerran imettänyt?!? Onko kellään kokemusta tai tietoa, milloin tuollainen maitotippojen eritys loppuu?
Kommentit (8)
alkaa tulee uudelleen maitoa, jos onkin uudestaan raskaana, ainakin mulla kävi niin.
Ennenkun sain tiedettyä et olin raskaana niin sitä maitoa jo tuli. Enkä tosiaan imettänyt juuri ollenkaan ekaa lasta siis...
Vierailija:
alkaa tulee uudelleen maitoa, jos onkin uudestaan raskaana, ainakin mulla kävi niin.
Ennenkun sain tiedettyä et olin raskaana niin sitä maitoa jo tuli. Enkä tosiaan imettänyt juuri ollenkaan ekaa lasta siis...
Ja en varmasti ole raskaana kun on kierukka ollut jo yli vuoden.
Rintojani en ole imetyksen jälkeen puristellut, joten en tuosta maidon tulosta tiedä.
Tosin puristaessa tulee ihan vain pisara, mutta kuitenkin. Rinnat tuntuu ihan tyhjiltä kuitenkin, vaikka n. puoli vuotta imettämisen lopetuksen jälkeen oikea rinta tuntui vielä siltä että siellä on jotain.
En ole puristellut, mutta joskus tuntuu kuin tippa tulisi. Minä aina välillä haikailen vauvasta, vaikka ei olla tekemässäkään.
Pitää muistaa että erite rinnoista on joskus myös syövän merkki...
Imetin vain 3kk