Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäh? Menin tossa saunassa piruuttaan puristamaan rintojani ja

Vierailija
02.02.2008 |

niistä tuli maitotippoja vaikka imetyksen lopetuksesta on jo 7 kuukautta. Lopunelämääkö sitä maitoa tulee, jos on kerran imettänyt?!? Onko kellään kokemusta tai tietoa, milloin tuollainen maitotippojen eritys loppuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin vain 3kk

Vierailija
2/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tulee uudelleen maitoa, jos onkin uudestaan raskaana, ainakin mulla kävi niin.

Ennenkun sain tiedettyä et olin raskaana niin sitä maitoa jo tuli. Enkä tosiaan imettänyt juuri ollenkaan ekaa lasta siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

alkaa tulee uudelleen maitoa, jos onkin uudestaan raskaana, ainakin mulla kävi niin.

Ennenkun sain tiedettyä et olin raskaana niin sitä maitoa jo tuli. Enkä tosiaan imettänyt juuri ollenkaan ekaa lasta siis...

Vierailija
4/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en varmasti ole raskaana kun on kierukka ollut jo yli vuoden.

Vierailija
5/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojani en ole imetyksen jälkeen puristellut, joten en tuosta maidon tulosta tiedä.

Vierailija
6/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin puristaessa tulee ihan vain pisara, mutta kuitenkin. Rinnat tuntuu ihan tyhjiltä kuitenkin, vaikka n. puoli vuotta imettämisen lopetuksen jälkeen oikea rinta tuntui vielä siltä että siellä on jotain.

Vierailija
7/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puristellut, mutta joskus tuntuu kuin tippa tulisi. Minä aina välillä haikailen vauvasta, vaikka ei olla tekemässäkään.

Vierailija
8/8 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että erite rinnoista on joskus myös syövän merkki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme