Piuhat poikki muijilta, jotka...
kusettaen ja hyväksikäyttäen tekee lapsen miehen seläntakana ja ruikuttaa sit perään, miksei isä ota vastuuta!
Miehille myös oikeuksia!
Jos parisuhteessa eletään, ehkäsystä sovittu ja mies sanonut ettei halua lapsia(ainakaan vielä) niin aika vittumaista jättää ne pillerit napsimatta ja raskautua. Tässä tilanteessa miehen pitäis päästä elatusvelvollisuudesta.
Kommentit (14)
Siinä voi sitten mama selittää miksi ei isää näy, olis voinu miettiä jo sillon ku pillereitä nappaili roskiin... ;)
Kyllä on jotkut eukot tyhmiä!
mutta kyllä se piuhien katkaisu on touhujen paljastuttua jo hiukan myöhäistä. ( :
Sterilisaatiokaan ei muuten ole täysinvarma ehkäisykeino. Selibaatti on ainoa keino varmistaa, ettei jälkeläisiä tule.
Kondominkäyttökin on melkoisen fiksua, jos kumppanista ei ole ihan varma. Tosin sekään ei niitä raskauksia täysin ehkäise.
Jos et lapsia halua, niin huolehdi siitä myös, äläkä luota siihen, että joku toinen (=nainen) tekee sen puolestasi!
mies voi kans laittaa piuhat poikki jos ei lapsia halua, huolehtikoon itse ehkäsystä. JA mikää ehkäsy ei ole 100 varma
Ei miesten kuulu huolehtia ehkäsystä eikä mistään ja ei ne edes tiedä kuinkam lapset saa alkunsa, aivan tuli tippa silmään miesraukkojen takia
Kuten mä kirjotin, niin miehen on voitava luottaa kumppaniinsa, jos ehkäsystä sovittu! Te ihme " ei ois pakko työntää munaa pilluun! ja " huolehtikoon mieskin ehkäsystä" - tyypit olette varmaan tätä samaa kieroa, mätää, paskaa kastia! Ja toivottavasti teidän miehet myös käyttää kumia tai steriloi ittensä, koska ei luota teihin.
VAHINKO on eriasia, kun kusettamalla tehty. Ja miksi mies tekis sterilisaation, jos joskus niitä lapsia haluaa?
tavistonttu:
kusettaen ja hyväksikäyttäen tekee lapsen miehen seläntakana ja ruikuttaa sit perään, miksei isä ota vastuuta!Miehille myös oikeuksia!
Jos parisuhteessa eletään, ehkäsystä sovittu ja mies sanonut ettei halua lapsia(ainakaan vielä) niin aika vittumaista jättää ne pillerit napsimatta ja raskautua. Tässä tilanteessa miehen pitäis päästä elatusvelvollisuudesta.
ja tahtoisi jo lisääkin...=)
panemisesta voi aina seurata raskaus ?!
joten jos panettaa eikâ lapsia todellakaan halua niin kumi käyttöön.
tavistonttu:
Kuten mä kirjotin, niin miehen on voitava luottaa kumppaniinsa, jos ehkäsystä sovittu! Te ihme " ei ois pakko työntää munaa pilluun! ja " huolehtikoon mieskin ehkäsystä" - tyypit olette varmaan tätä samaa kieroa, mätää, paskaa kastia! Ja toivottavasti teidän miehet myös käyttää kumia tai steriloi ittensä, koska ei luota teihin.VAHINKO on eriasia, kun kusettamalla tehty. Ja miksi mies tekis sterilisaation, jos joskus niitä lapsia haluaa?
Ja naiset saa pakkosterilisoida, mutta mies ei voi napsauttaa piuhojaan jos se lapsi nyt näin hirveä maailmanloppu on? Kondomit käyttöön! Ja mistä sinä tiedät milloin kukakin on huijannut ja milloin on sattunut vahinko? Taitaa vain kaikki vahingot olla sulle jotain huijauksia!
Jos se mukula oventaakse tulee, niin hel*****n toivotetaan :) Menkööt äidiltään kysymään, miksei isi tykkää musta:):)
Onneks ei ole mun tarvinnut noin alas vajota, rakkautta, loistavan parisuhteen ja ihania lapsia olen saanut rehellisin keinoin <3
Ja todellakin tosta kortsun käytöstä - jos nainen KERTOO syövänsä pillereitä, niin miehen ei sitä siis pidä uskoa? Voiko yleensäkkään sitten luottaa mihinkään mitä toinen sanoo - kuulostaa pelottavalta, että esim. seurustelusuhteessa pitää epäillä kaikkia toisen puheita... Aika kieroa porukkaa olette!
Mikäs sen parempaa kun jymäyttää teitä vähäuskosia
tavistonttu: