Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko päiväkodin henkilökunnasta kukaan koskaan lipsauttanut sinulle jotain " vaitiolovelvollisuuden vastaista" ?

Vierailija
02.02.2008 |

Kävin eskarissa tyttömme lastentarhanopettajan kanssa läpi viimeistä puolta vuotta. Puhuimme niitä näitä ja minä kerroin tälle opelle, ettei tyttöni ollut halunnut mennä " Saaran" synttäreille mutta oli mennyt " Vilman" synttäreille. Tähän lastentarhanope yllättäen päästi sammakon suustaan ja totesi, " no ettei hän yhtään ihmettelekään ettei tyttöni halua mennä " saaran" synttäreille" Antoi vähän ymmärtää, ettei oikein pidä tästä " Saarasta" . Huomasi kyllä itsekin mokansa ja hämmentyneenä peitti kädellään suuta:DD.

Onko muille sattunut vastaavaa? En mä nyt varsinaisesti välitä, mutta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän liian kaukaa haettu

Vierailija
2/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ope sanoi mulle ettei olisi saanut sanoa näin ja olen kyllä täysin samaa mieltä! Ei henkilökunta saisi lörpöttää kellekään mitään mistä lapsesta tykkää ja kenestä ei. Minusta sellaiset asiat kunnon ammattilainen pitää ehdottomasti omana tietonaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. että lapsen hoitokaverin kotona ei ole kaikki kohdallaan. Äiti häipynyt lasten elämästä toisen miehen mukana, eikä pidä yhteyttä.

Toisen lapsen allergiatkin on käyty läpi.

Ette varmaan ihmettele, miksi on ENTINEN pph!

Vierailija
4/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Saaran" perhe onkin aika erikoinen nimittäin. Ehkä hän tarkoittikin vain sitä? Toisaalta luulen kyllä että tarkoitti tyttöä itseään koska oikein sanoi, että kyllä hän ymmärtää että tyttöni halusi mennä " Vilman" synttäreille.

No en mä sillai välitä. Tai no ajatelkaas jos hän möläyttelee sitten jotain meistä? Sehän ajatus siinä aina herää.

ap

Vierailija
5/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempien elämästä. Meidän pph puhuu kyllä muiden perheiden asioista, mutta ei tietenkään mistään ongelmista tms. Ikinä ei puhu halveksivaan sävyyn. Mielestäni vaitiolovelvollisuutta rikotaan silloin kun puhutaan lapselle tai lapsen vanhemmille arkaluontoisista asioista, henkilökohtaisista asioista (esim. krooniset sairaudet, avioerot...)

Vierailija
6/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hoitaja on puhunut muista lapsista vaikka mitä, mikä ei minulle kuuluisi. Lisäksi valittanut työyhteisön ongelmakohdat ja palkan. Tämä hoitaja on minulle tuttu (naapuri), alkuun ajattelin että ompa kiva kun tuttu hoitaja mutta kyllä tämä on aika paskamaista, mitähän juoruaa meistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä