Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunakysymys vielä saunaillan ratoksi: Saunotko isäsi tai veljesi kanssa?

Vierailija
02.02.2008 |

Itse en voisi kuvitellakaan saunovani isäni kanssa. Tuossa aiemmassa ketjussa joku kertoi saunovansa isänsä kanssa. Veljeä en omista, mutta en varmaan saunoisi hänenkään kanssa, vaikka sellainen olisi :) Lopetin isän kanssa saunomisen joskus siihen aikaan kun alkoi rinnat kasvamaan ;-D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alastiko? Huh !

Vierailija
2/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin kouluun, se ei enää ollut isäni mielestä sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nuorena aikuisena kun asuin välillä kesäsin heillä. En ole saunonut enää vuosiin isän kanssa, mutta voisin edelleenkin mennä, miksikäs ei.

Hyvissä väleissä ollaan.

Vierailija
4/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis alastiko? Huh !

ei, kun pilkkihaalarissa!

Mutta vastaus: en, koska isää eikä veljiä ole.

Vierailija
5/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeä ei ole.

Vierailija
6/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon miehen miespuolisten ystävien kanssa sekä akvereiden miesten kanssa (siis kaikki yhdessä) ja minun mieheni on ollut alasti minun ystävieni kanssa. Ollaan kaikki uitu nakuina yhdessä :D

Vierailija
7/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko että kukaan muukaan aikuinen nainen oikeasti saunoo isänsä tai veljensä kanssa.

Vierailija
8/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saunonut isäni kanssa sitten 13v kun alkoi oma naiseus kehittyä, veljiä ei ole.

Vierailija
9/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut omat lapseni mukana saunassa. Ei minua haittaa vaikka siellä olisi isäni tai veljeni samaan aikaan. Voivat ottaa löylyt lasten kanssa ja minä pääsen pesemään rauhassa. Ei olla oltu niin , että kaikki samaan aikaan pesemässä tai saunassa heittämässä löylyjä. Mutta saunan, pesuhuoneen ja pukuhuoneen ovella ollaan vaihdeltu vuoroja niin, että joku on koko ajan lasten kanssa ja vahtii niitä. En minä voi shampoot päässä koko aikaa vahtia muksuja.

Vierailija
10/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kanssa voisin kuvitella saunovani, mutta jostain syystä veljen kanssa saunominen tuntuu vähemmän luontevalta. Olen kyllä käynyt mökillä uimassa saunasta ilman uikkaria siten, että veljeni on ollut pihalla eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.

Vierailija
11/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten suurin osa naisista on lesboja ja miehet homoja, kun kerran naiset saunovat yleisesti muiden naisten kanssa ja miehet miesten kanssa.

Itse kysymykseen: Kyllä saunon isäni ja veljieni kanssa. Osassa kaveripiiriäni ovat myös sekasaunat tapana, joten saunon myös monen miespuoleisen kaverini tai mieheni kaverin kanssa. Eikä tosiaan liity parinvaihtoon mitenkään tai muutenkaan seksiin.

Vierailija
12/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin monissa mökkisaunoissa pesut suoritetaan siinä samassa tilassa, menee mielestäni liian intiimiksi jos joku sukulaismies metrin-parin päässä...

Vierailija
13/24 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään kukaan muu nainen ei saa nähdä hänen miestään alasti.

Ihan miten vain...

Vierailija
14/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kiusallista jo kotona asuessa saunoa isäni kanssa, kun aloin kehittymään. Isäni huomautukset rintojen kasvusta yms. eivät myöskään lisänneet saunomisintoa hänen kanssaan...

Vierailija
15/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kanssa en oikein mielelläni saunoisi vieläkään, koska hänellä oli tapana kommentoida fyysistä olemustani epämiellyttävällä tavalla.

Vierailija
16/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno isäni, en veljeni, en äitini enkä siskojeni kanssa. En vain koe luontevana esiintyä alasti lapsuudenperheeni kanssa. Aloin saunomaan yksin 11-12-vuotiaana, kun alkoi rinnat kasvamaan ja menkat alkoi. Sen jälkeen asia ei vaan ole tuntunut enää sopivalta.

Minä saunon vain oman mieheni ja lasteni (leikki-ikäisiä) kanssa ja joskus tosi harvoin jollain tyttöporukalla.

Vierailija
17/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu tänään olevan samanhenkistö porukkaa.

Vierailija
18/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi saunoimme yhdessä varmaan 20 vuotta sitten...

Vierailija
19/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saunoin ihan tuntemattomien miesten kanssa. Lapset ja mieskin olivat mukana, sillä oltiin kylpylän sekasaunoissa (joissa silloin veljeni ja isänikin kanssa olen viimeksi saunonut).

Vierailija
20/24 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan luonnollista. saunon myös serkkujeni kanssa, jotka ovat miehiä. oudon ahdasmielistä porukkaa täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme