Saunakysymys vielä saunaillan ratoksi: Saunotko isäsi tai veljesi kanssa?
Itse en voisi kuvitellakaan saunovani isäni kanssa. Tuossa aiemmassa ketjussa joku kertoi saunovansa isänsä kanssa. Veljeä en omista, mutta en varmaan saunoisi hänenkään kanssa, vaikka sellainen olisi :) Lopetin isän kanssa saunomisen joskus siihen aikaan kun alkoi rinnat kasvamaan ;-D
Kommentit (24)
Tää on taas näitä sarjassamme " tehdään kaikesta ongelma" . Mä saunon useimmiten, kun siihen on tilaisuus, mieheni kanssa. Joskus esim. juhannuksena kavereiden kanssa, jolloin seassa on sekä miehiä että naisia. Isänikin kanssa voisin mennä saunaan jos olisi joku luonteva tilanne, eli kahdestaan en välttämättä tarkoituksella menisi, mutta jos saunavuorot menisi jotenkin niin, esim. mökillä, niin en tekisi siitä numeroa.
Veljiä ei ole, mutta siskonmiehen kanssakin olen ollut saunassa. Se tuntui vähän oudolta. Normaalisti meillä naiset menee yhdessä ja miehet yhdessä. lapset halunsa mukaan. Mutta jos olen lasten ja isäni kanssa mökillä niin menemme yhdessä.
Alastomuus ei kylläkään ole se juttu. Meillä mennään aina uimaan ilman uimapukua
mutta ystävien kanssa olen kyllä saunonut, jopa miespuolisen ystäväni kanssa kahden, ilman miestäni siis. Ei ongelmaa minulle.
Mutta tosiaankin voisin vaihtaa vaatteet samassa huoneessa tai vaikka kotona hilpasta jonkun asian huoneesta toiseen pikkarisillaan, ei haittais isän tai veljen läsnäolo yhtään. En sauno kyllä äitinikään kanssa, mutta se on käytännön juttu, meillä ei ole tapana saunoa mummulassa, eikä heillä meillä. Siskojen kanssa saunon joskus.