Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen hellittely

Vierailija
02.02.2008 |

meillä hellitään, halaillaan ja ollaan muutenkin kosketuksissa todella paljon lapsen kanssa joka nyt pian 9v.

tuleeko jossain vaiheesa nyt sitten niin ettei lapsi enää anna äidin ja isän halailla ?? te joilla ns. esiteinit ei anna halailla yms niin onko koskettelu ollut ihan luonnollista tähän saakka vai miten se yhtäkkiä sitten loppuu ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai paijaako sun äitisi vielä sua asamalla lailla?

Murrosikään kuuluu oman ruumiin rajojen ja koskemattomuuden korostuminen. Mutta ei sen vielä 9vuotiaalla tarvitse näkyä. Meillä ei näy vielä 10-vuotiaallakaan, mutta hän onkin vähän tavallista lapsellisempi tapaus. Mutta kyllä se varmati 15 vuoteen mennessä tulee...

Vierailija
2/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mua ei paijattu ton oman lapseni ikâisenä enäâ ollenkaan, meillâ ei ollut paljon hellittelyä, en muista miten oli ihan pienenä. oman isäni kanssa olin todella etäinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki moni lapsi antaa vanhempiensa halata itseään vielä teininäkin (minä halaan äitiäni välillä vieläkin), mutta entistä suurempi yksityisyyden tarve TULEE murrosiässä ja kosketusten on tarvis olla eri tavalla kunnioittavia (siis toki lastakin pitää kunnioittaa, se kunnioitus vain muuttaa muotoaan).

Ja epäilemättä sellaiset läheisyyden ja kosketuksen muodot kuin sylissäpito vähenevät kun lapsi kasvaa isomman kokoiseksi ja painavaksi. ja tukan pörrötys hellittelynä ei ole hyvä idea siinä vaiheessa kun nuori viettää tuntikausia peilin edessä kampaustaan parannellen. Eikä seksuaalisuuteensa totuttelevaa teiniä kutitella eikä hänen kanssaan juuri painiskella jne. Monille se vaihe tuo ainakin vähäksi aikaa totaalisen kieltäytymisen kaikesta kosketuksesta, mutta ei toki kaikille.

Vierailija
4/4 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä suorastaan lasten mussa roikkuminen ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan