Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mullapas oli hyvä paras kaveri, hylkäsi 25 euron takia

Vierailija
02.02.2008 |

Mun piti maksaa tiettynä päivänä takaisin laina ja hän pyysikin viikkoa ennemmin sen, menin lupaamaan mutta en sitten pystynytkään maksamaan silloin. Laittoi viestin että meidän ystävyys oli siinä sitten. Maksoin velan hänen tililleen sinä päivänä kun alunperin oli puhekkin. Ei tainnutkaan olla niin hyvä ystävä mitä luulin jos 25e takia hylkää ystävänsä. Meillä vielä sellainen tilanne että luulisi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä lupasit maksaa sen etuajassa niin olisin mäkin ystävänä ärähtänyt.

Vierailija
2/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että sinun sanaasi ei voi luottaa. hän voi itse olla tosi huonoissa varoissa ja viimesistään lainannut. ehkä sopinut jotain laskujaan niin että maksaa kun saa sinulta omansa.

ikinä ei kannattaisi sotkea ystäviä ja raha-asioita. en ihmettele yhtään että ystävä katkaisi välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis osti minulle kortillaan ja itse joutuu sen maksamaan vasta kk päästä takaisin. Eli minä en hänen talouttaan hetkauttanut. Soitti 2 aikaan että voinko maksaa tänään jo takaisin ja sanoin että voin maksaa, kun 9 aikaan illalla ei raha näkynyt laittoi viestin.

Vierailija
4/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole kerinnyt maksamaan. Tietää hyvin tilanteeni ja sen etten välttämättä pääse heti rahaa maksamaan. Tais olla vaan huumeita vailla ja siks niin helvetin moinen kiire. Mäkään en halua olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä joka noin kamalia viestejä laittaa että piruuttani maksoin vasta silloin kun oli alunperin pitänytkin. Eipä tarvii senkään huumeidenkäytöstä enää murehtia.

Vierailija
5/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä luottokortilta mikä ei ole häneltä millään tavalla pois. Mäkin olen lainannut kavereilleni monta kertaa niin enkä tod ole katkaissut välejä jos ei nyt just sinä päivänä maksa mitä on luvannut. Olisithan sä voinut sanoa että anna se luottokorttilasku, jos pelkäät että huumeisiin menee

Vierailija
6/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh teidän kanssa..

Mulla on ystävä, joka on lainannut multa pari kertaa tässä vuosien aikana ja sitten jostain syystä unohtanut maksaa joku kerta takaisin. En ole silti itseeni ottanut loukkauksena enkä jäänyt muistelemaan.. turhaa pilata hyvää ystävyyttä rahan takia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän