Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellinen opiskelukaveri :( ov.

Vierailija
02.02.2008 |

Olin koko päivän opiskelukaverin luona tekemässä koulutehtäväämme. Kovasti kehui koko ajan kuinka lähtee ystävänsä kanssa baariin ja kysyi olenko minä lähdössä mutta ei pyytänyt minua heidän kanssaan.

Sanoin ettei ole oikein seuraa ja tiesi että lähdin yksin kotiin... Tekee tämän ties kuinka monetta kertaa.... Ja kysyin ja vihjailin voinko tulla heidän kanssaan mutta keksi jotain ihme tekosyitä... Miellä ei ole mitään riitaa ja tulemme hyvin toimeen, joten en voi ymmärtää tätä. Teinejä emme ole vaan ikää on 25v.

Nyt könnään jälleen kerran kotona av seuranain...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaveri joka kerta keksii tekosyitä, etsi uusia kavereita

Vierailija
2/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pohjat kotona ja sitten baariin. :) Mulla on aina välillä tällaisia illanviettoja yhden tai useamman kaverin kanssa, ja vaikka siis sinänsä ei haittaisi että lisää porukkaa tulee, olisi kuitenkin kiva, että oltaisiin samaa kaveriporukkaa eikä niin, että tämä " ylimääräinen" on jommankumman oma kaveri jota toinen ei tunne. Koska silloin jutut ovat pakosti erilaisia, kun pitää olla kohtelias eikä voi loputtomiin puhua asioista ja ihmisistä, joita tämä kolmas ei tunne.

Voisin ihan hyvin kuvitella tuollaisen tilanteen itselleni, eikä siitä mun mielestä kannata loukkaantua. Toki vähän tökeröä kehuskellä tuolla uloslähtemisellä jollei aikonut pyytää sinua mukaan, mutta ehkä tosiaan sai sen käsityksen, että et jostain syystä voi muutenkaan lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no tulkitsin tuon allaolevan niin, että vain päättelet vain heidän haluavan olla koko ajan kahdestaan, siis että se ei ole mikään fakta vaan sinun arviosi.

No, sitten en tiedä. Ehkä heillä on vain sellainen tapa, että käyvät kahdestaan, eivätkä mielellään halua seuraa juuri em. syistä. Onhan se outoa, jos ei koskaan halua muita mukaan, mutta toisaalta voihan olla, että juuri nyt oli kyseessä jokin spesiaali-ilta. Ehkäpä kaveri oli juuri eronnut miehestään, ja halusivat puida asiaa kahdestaan. Tai jotain muuta vähemmän dramaattista. -18

Ehkäpä tämä toinen kaveri on sitten niin paljon parempi että haluavat aina olla kahdestaan ja minua ei kaivata mukaan :(

Vierailija
4/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin ovat bonganneet jompi kumpi kivan miehen kantapaikastaan ja lähtivät häntä pokaamaan? Ehkä heillä oli jopa sovittua " Mikon ja Matin" kanssa että nähdään taas viikon kuluttua samassa baarissa, eli ns. " treffit" .

Tai jos kaveri oli eronnut suhteesta tmv. ja halusi purkaa ajatuksiaan? rai ehkä kaverisi KAVERI ei pidä sinusta? Itsekkin joudun joskus valitsemaan kun pari kaveria eivät tule toimeen keskenään... Tosin he itsekkin tietävät asian;)

Tai sitten olivat menossa johonkin baariin, missä ei halua sinun tietävän että käy, tyyliin homobaari/strippibaari tmv. tai missä tiesi ettet olisi viihtynyt.

Ja oletteko muuten samanlaisia? tarkoitan että jos hiihdät joka paikkaan tuulipuvussa ja kevrisi on aina vimpan päälle muotikuteet päällä, ei halua seurassasi baariin... tai toisaalta jos kaverisi on seinaruusu ja sinä todella kaunis, niin ehkä ei halua sinua mukaan koska viet kaiken huomion?

Vierailija
5/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietti, mikset kysynyt, voitko tulla heidän kanssaan :)

Tai sitten sen kaveri oli joku nuiva, joka ei tykkäisi.

Vierailija
6/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuntuu tosi pahalta. Kysyin kyllä erittäin selvästi missä meinaavat olla jne sanoin että menen yksin kotiin ja olisipa kiva lähteä kanssa viettämään iltaa. Ei mitään vastakaikua vaikka on oltu kavereita noin 3v ajan, selitteli vain jotain ympäripyöreätä. Ehkäpä tämä toinen kaveri on sitten niin paljon parempi että haluavat aina olla kahdestaan ja minua ei kaivata mukaan :( En kyllä itse ymmärrä miten aikuiset naiset haluavat istua viikonlopusta toiseen kahdestaan? Itse yritän olla huomaavainen ja kun kyse ei ole mistään puolitutusta vaan olemme päivittäin tekemisissä...

Tuntuu kuin ois ala-asteella vaikka ollaan yliopistossa :/ Itse olen kyllä kutsunut tämän kaverini omien erittäin läheisten ystävieni illanistujaisiin. Mutta minä en nyt kelpaa seuraksi. Kai hänen on PAKKO tajuta, että loukkaa mua tahallaan ja syvästi!? Taas päätän että en kyllä koskaan enää auta häntä tai soita hänelle.. ei tunnu minustakaan oikealta ystävyydeltä tämmöinen :(

ap

Vierailija
7/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en välttämättä olisi tajunnut. En ehkä vieläkään. Olen tolkuttoman ujo ja epävarma ja lisäksi minulla on adhd, ja me addit eivät ymmärrä mitään sanattomia vihjeitä. Nyt yli kolmekymppisenä olen opetellut sanomaan ystäville, että jos on jotain, mitä en tunnu tajuavan, niin sano se suoraan, en minä loukkaannu - parempi se kuin ystävän loukkaantuminen paksunahkaisuudestani :(

Vierailija
8/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät että tuollaisella kaverilla et tee mitään.

Ehkä hän ei ole tajunnut vihjailujasi, vaikka kertomastasi pitäisi mielestäni tajuta.

Vierailija
9/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoit, että lähdet kotiin yksin samalla kun sanoit, että olisi ollut kiva lähteä mukaan, kuulostaa, että olisit mielelläsi tullut mukaan, mutta jostain syystä sinun on mentävä kotiin.

Miten teidän ystäväpiirit? Kirjotit, että pyysit hänet illanistujaisiin. Millaiset illanistujaiset olivat?

Voiko olla, että hän ajattelee, ettet viihtyisi heidän seurassaan? Itse olen jättänyt joskus ystäviäni pyytämättä mukaan, jos esim. he eivät käytä juuri alkoholia tai ovat seksuaalisesti pidättyviä, jos olen lähdössä ulos jonkun ryyppäävän kevytkenkäisen kaverin kanssa. En ole silti erikseen selittänyt, että olen menossa ryyppäämään pintaliitopaikkaan.

Tai onko oma tuttavapiirisi jotenkin erityinen? Itse en joskus ehkä pyytäisi mukaani jotain sinkkua säveltäjäystävääni kinkereihin, joissa tyyliin puhutaan tupperwareastioista ja vauvoista.

Ehdotapa itse joskus aloitteellisesti, että tekisitte jotain viikonloppuna yhdessä! Jätät vaikka vähän avoimeksi, tyyliin, että menette kaupungille tms. Jos hän ehdottomasti kieltäytyy kaiken maailman epämääräisiin syihin vedoten, ehkä sitten hän ei vaan välitä tulla kanssasi...