Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla ero tulossa.

Vierailija
02.02.2008 |

En jaksa enää. Vaimoni tarvitsee hoitoa, terapeutin ja isähahmon, muttei aviomiestä. Olen yrittänyt 10v mutta nyt en jaksa enää. En ole läheskään täydellinen mies, mutta ennen kaikkea en ole se terapeutti jota hän tarvitsee.

Hänellä ei ole enää ystäviä, ei omaa elämää ja kaikki on muitten syytä. Hänen vanhempiensa, exänsä ja nyt myös minun.

Parisuhdeterapiassa olemme olleet vuosikaupalla tuloksetta.

Mulle riitti. Lapsia mietin kovasti, itkettää ajatella että heidän vanhempansa eroasivat - mutta kun vaimoni tänään kirkkain silmin kertoi vanhimmalle (8v) että isä haluaa olla äidille ilkeä en keksi miten voisimme enää edes yrittää.

Järkyttävintä tässä on se että haluaisin kyllä elää hänen kanssaan, mutta kun hän ei jaksa tehdä töitä ja jonkun pitää perhettä elättää ja hän syyllistää kaikkia ihmisiä, joskus jopa lapsia on yhtälö mahdoton.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän todella todella sinua rakastaa niin hakeutuu hoitoon!

Vierailija
2/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne katsauksen jälkeen? En edes tiedä sinun motiivejasi ja vaikuttimia kirjoittaa niinkuin kirjoitit. Haetko oikeutusta erolle vai oliko tuo ilmoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei hän hakeudu. Vikahan on minussa.

Kerrottakoon että hän on hoitoalan ammattilainen. Osaa kääntää asiat juuri sellaiseksi kuin haluaa. Älykäs ja ihana ihminen muuten.

Ja rakastan häntä kaikesta huolimatta. En vain jaksa tätä enää.

Vierailija
4/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, uskon että ero paras ratkaisu. Koita saada lapset itsellesi.

Vierailija
5/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisossa on se ja se vikana kun itse olen niin täydellinen vingun-vingun palsta.

Vierailija
6/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tilanne katsauksen jälkeen? En edes tiedä sinun motiivejasi ja vaikuttimia kirjoittaa niinkuin kirjoitit. Haetko oikeutusta erolle vai oliko tuo ilmoitus?

Tunteenpurkaus tämä on. Ei minulla ole muuta kanavaa tällä hetkellä.

Enkä minä halua erota. Jos saisin hänet hoitoon niin ettei hän kokisi sitä sellaiseksi että hänet viedään vasten omaa tahtoaan olisi iloinen.

Olen tarjonnut hänelle että hän lähtisi lomalle ulkomaille tapaamaan parasta ystävätärtään ja jäisin tänne, tai että kävisimme yhdessä hakemassa apua. Terapeuteillakin olemme olleet minun aloitteesta.

Vierailija
7/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätasapainoisen ihmisen hoiteisiin.

Vierailija
8/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perheterapeutti suositellut hänelle sellaista? Vai onnistuiko vaimosi " sumuttamaan" terapauttiakin?

Vierailija
9/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei toiselle voi asettaa " uhkavaatimusta" (se tuo minusta on) Se ahdistaa vielä enemmän ja luo lisäpaineita

Vierailija
10/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tässä pelkäänkin että lapsista tulee riita.

Ja olen kirjoitellut aikaisemmin, totta.

Minun näkemykseni on edelleen se että lapsille parasta olisi se että jaksan hiljaa, sillä en usko että erosta mitenkään tulisi hillitty sopiminen vaan raastava näytelmä.

Rakkaudellakin jaksaa pitkään, en myöskään haluaisi hylätä rakastamaani ihmistä. Mutta kun hänen ongelmansa on kääntyä läheisiä vastaan on se äärimmäisen vaikeata.

No, pitää lopettaa täällä tältä osin. Olen yksin kotona kahden nuorimman lapsen kanssa ja nyt olisi aika syödä.

Vierailija
11/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö perheterapeutti suositellut hänelle sellaista? Vai onnistuiko vaimosi " sumuttamaan" terapauttiakin?

Perheterapeutti suositteli hänelle kyllä aktiivista psykoterapiaa, mutta hän on itse lopettamassa omaa " terapiaansa" joka nyt on ollut lähinnä muutama tapaaminen kuukaudessa eikä kunnon aktiivista hoitoa.

Vierailija
12/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keittiöön tekemään lapsille ruokaa.

Anteeksi että purkauduin näin täällä. Kyllä tämä vielä hyväksi muuttuu.

Halaus teille kaikille ystäville sieluille täällä!

Vierailija
13/15 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsistin uhri, etkä suinkaan ainoa sellainen. Ilmiö on ikävän yleinen. Tsemppiä!

Vierailija
14/15 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin ohjeille lukea narsistien uhrien juttuja. Niistä oli hyötyä.

En kuitenkaan halua jättää häntä, kaikesta huolimatta rakastan häntä ja hän on aivan ihana kaunis ja älykäs nainen silloin kun hän jaksaa ja voi hyvin.

Tänään illalla kun hän palasi kotiin sain kyllä hyvän vahvistuksen taas, ensin hän syytteli minua siitä etten yksinkertaisesti osoita tarpeeksi rakkautta, en kerro miksi häntä rakastan tai miksi juuri hän on niin ihana vaimo. Ehkä hän on oikeassa, olenhan sentään tyypillinen suomalainen mies joka ei hirvittävästi turhia puhu, mutta kyllä minä tiedän ettei siitä ollut kovinkaan kauan kun viimeksi kerroin hänelle kuinka kaunis ja älykäs hän on. Ehkä hän oikeasti tarvitsee sitä enemmän, sitä en kiellä. Ehdin jo epäillä että tämä oli ihan vilpitön mielipide eikä manipulaatio, enkä suuttunut tai provosoitunut niin kuin olisin voinut.

Mutta kun mitään ei tapahtunut niin hän vaihtoi seuraavaan. Nyt hän kertoikin että viime kuukausina, ne harvat kerrat kun olemme rakastelleet hän on tehnyt sitä vain minun takiani, vasten omaa tahtoaan.

Se sattui.

Kesti hetken ennen kuin pystyin sanomaan mitään.

Sitten sanoin aivan suoraan etten aio sietää enää tätä manipulointia. En edes muista miten sen sanoin, mutta hän oli aivan nollalukemilla istui ja katseli. En tiedä kuunteliko hän, ehkä hän oletti että aion nyt erota.

Sitten kerroin hänelle taas kaikki ne hienot asiat jotka hänessä on, kuinka kaunis, ihana, älykäs ja huumorintajuinen hän on. Luettelin kaikki ne asiat joita hänessä rakastan.

Minä oikeasti rakastan häntä ja haluaisin yli kaiken että suhteemme toimisi.

Sitten minussa aikoi taas kaivella epäilys olenko minä nyt sitten se manipuloiva narsisti? Tunsin syyllisyyttä siitä että olin sanonut hänelle että hän manipuloi.

Jotenkin homma on vain niin järjetön.

Luin taas artikkeleita narsismista. Tunnistin riidanhalukkuuden. Viime kesänä vaimoni riitaantui äitini kanssa. Yleensä hän riitaantuu vuoronperään aina jonkun kanssa, ellei minä niin joku muu - kuten hänen vanhempansa tai minä...

Itse en ole riidoissa kenenkään kanssa.

Nyt tuntuu kuitenkin paljon paremmalta. Ehkä pystymme ratkaisemaan tätä asiaa eroamatta. Toivon sitä todella paljon.

Vierailija
15/15 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se jo tarkoita ettei hän ole onnistunut sumuttamaan tätä perheterapeuttia. Ainakaan täysin. Ja sinulla paremmat mahdollisuudet lasten saamiseen eron tullessa.

Vierailija:

Perheterapeutti suositteli hänelle kyllä aktiivista psykoterapiaa, mutta hän on itse lopettamassa omaa " terapiaansa" joka nyt on ollut lähinnä muutama tapaaminen kuukaudessa eikä kunnon aktiivista hoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi