Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi olisi ensitapaamisellanne kertonut etta tahtoo sinun kanssasi naimisiin ja lapsia kanssasi, niin olisitko peraantynyt ja jattanyt homman siihen?

Vierailija
02.02.2008 |

Entä päinvastoin: jos sinä olisit ehdottanut miehelle naimisiinmenoa ja lapsia ekatapaamisella niin olisiko hän perääntynyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat perääntyneet. Minä olin 16-v tavatessamme, mieheni 14-v.... Nyt yhdessä jo 14-v.

Vierailija
2/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun alimme tapailemaan niin ei mennyt monta päivää kun oikeasti puhuimme sellaisista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdin kotiin aiemmin.

En pelästynyt, kun kaveri asiasta kertoi, päinvastoin. Vastoin periaatteitani otin kaverilta miehen puhelinnumeron ja tekstasin hänelle.

Nyt onnellisesti nimisissa.

En olisi ikinä tekstannut, ilman tuota lausetta.

Vierailija
4/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ilmaisivat selvästi olevansa etsimässä elämänkumppania, mielessä avioliitto ja lapset. Eli tarkoitusperä oli hyvin selkeä. Olisin kyllä saattanut hiukan hämmentyä jos mies olisi ensitapaamisella oitis ryhtynyt avioliittoa ehdottelemaan. Ja olisi sekin varmaan pelästynyt, jos mä olisin tehnyt samoin. Viikon kuluttua reaktio olisi saattanut olla jo toinen...

(Meidän suhde eteni melkoista vauhtia, ekojen treffien jälkeen ei olla enää oltu erossa. Muutettiin yhteen 2,5 kk seurustelun jälkeen. Mentiin kihloihin 9 kk yhdessäolon jälkeen ja naimisiin reilu vuosi ensitapaamisesta. Nyt me ollaan oltu yhdessä 8 vuotta)

Vierailija
5/9 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olisi oikein imartelevaa kuulla jälkikäteen hänen ajatelleen niin jo ensitapaamisella. :)

Vierailija
6/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toisilla treffeillä totesi, ettei sitten halua lapsia eikä naimisiin. Illan lopussa erotessamme sanoin, ettei kannata enää tavata, koska meillä on liian erilaiset tavoitteet. Mies mietti hetken ja muutti mielensä.

Vierailija
7/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos minä en tuota rinnalleni saa, niin en kyllä ketään muutakaan siihen huoli. Sitten olen yksin lopun elämääni"

Joten hän ei ainakaan olisi perääntynyt tuollaisesta ehdotuksesta minulta päin. Minä olisin voinutkin perääntyä, jos hän olisi jotain tuollaista ehdotellut. =)

Vierailija
8/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensi kerran tavatessamme 15-vuotias kasiluokkalainen ja hän opettajani (sijaisena koulussamme). Ikäeroa meillä kuitenkin vain 6 v, uudestaan tapasimme kun olin jo parikymppinen.

Vierailija
9/9 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluvaiheessa haluan, että mies on kiinnostunut juuri minusta eikä ensisijaisesti etsimässä äitiä tuleville lapsillensa. Lapset tulevat sitten ajallaan kuvioon mukaan, jos tulevat. Muutenkin haluan ensimmäisillä tapaamisilla ensisijaisesti pitää hauskaa ja mennä syvällisempiin aiheisiin vasta myöhemmin.

Kaikkein ärsyttävimmät miehet kulkevat kello kaulassa ja alkavat valittaa, että heidän kallisarvoista aikaansa tuhlautuu, ellei pillua/avioliittoa/lapsia tule riittävän nopeassa aikataulussa.

Olen nykytilanteessa kolmen lapsen äiti, joten vähän rennompikin aloitus on ' tuottanut tulosta' .