Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toyota Rav4! Kokemuksia!

Vierailija
19.11.2008 |

Onko kenelläkään tuota autoa? Kertokaa kokemuksista. kannattaako edes harkita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan ostettu. Minusta se oli yllättävän pieni, siis se tavaratila. Ostettiin sit kunnon iso farmari mihin mahtuu esim. mökkireissun tarpeet kunnolla mukaan.

Vierailija
2/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päädyttiin sitten juuri ehkä tuon tilanpuutteen vuoksi ostamaan astetta isompi maastoauto. ja olen tyytyväinen.

Meillä oli se viimeks harkinnassa ku vaihdettiin..

Ei kuitenkaan ostettu. Minusta se oli yllättävän pieni, siis se tavaratila. Ostettiin sit kunnon iso farmari mihin mahtuu esim. mökkireissun tarpeet kunnolla mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratila ei oo häävi, mutta kyllä sinne 4-henkisen perheen tavarat sai mahtumaan (jopa vaunujen kera), kun asetteli kunnolla. Mutta vaati harjoitusta.

Takaistuin on ihan ok, ts. 2 turvaistuinta + 1 aikuinen menevät niin, etteivät hermot mene.

Kuljettajan istuin on keskinkertainen, eli jos ajaa paljon ja etsii kunnolla tukevaa istuinta, se perusistuin ei ehkä oo se paras. Muistaakseni siihen ois kuitenkin saatavilla joku tukevampikin istuin jollain rahalla (en oo ihan varma tästä).

Mukava ajella, näkee hyvin, kääntyy kokoonsa nähden ihan kohtuutilassa (verrattuna esim. Toyota Corolla Versoon, joka meillä on myös ollut, ja se on kääntösäteeltään ihan kauhea...).

Kaikkein parasta mun mielestä siinä autossa kuitenkin oli se, kun ajelin sillä itse ja sain kepittää liikennevaloissa viereisellä kaistalla olevat nuoret miehet... Se hiveli itsetuntoa ;-)

Vierailija
4/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tojotat ovat tekniikaltaan yksinkertaisia ja kestäviä.

dieselit ovat kohtalaisen nätillä kulutuksella kulkevia commonraileja ja huoltohinnat ovat inhimilliset

Vierailija
5/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa melkeinpä enemmän sitä tietoa käydä lurkkimassa (ja vaikka kyselemässäkin) tojotan forumeilta. Löytyy varmaan googlettamalla "toyota forum" tms. sieltä yleensä löytyy käyttäjien kirjoittamia kokemuksia eri malleista ja +/- listaa ja tyyppivikoja yms.

Veikkaan että av-mammat ei välttämättä hirveästi osaa kertoa :)

Vierailija
6/7 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä koeajanut Rav4:n ja tilannut sen, pitäisi tulla perille huhtikuussa.

Mökkitiellä joskus vaikeuksia etuvetoisella.Mielistyin koeajossa ja tutkailun jälkeen.

Vierailija
7/7 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:46"]

Olen kyllä koeajanut Rav4:n ja tilannut sen, pitäisi tulla perille huhtikuussa.

Mökkitiellä joskus vaikeuksia etuvetoisella.Mielistyin koeajossa ja tutkailun jälkeen.

[/quote]

toyotahan on tietty turvallinen laadukas auto, itselläni on saksalaisia autoja joista pidän, niissä tulee kaikenlaisia pikkuvikoja uutena mitä toyotassani ei koskaan ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi