ollaan lähdössä huomenna viikon lomalle.. Perheeseemme kuuluu 3 lasta, vanhin 4-vuotta
.. enkä ole vielä edes aloittanut pakkaamaan kunnolla :( ääh.. Ahdistaa...
Tsempatkaa mua ja antakaa vinkkejä mitä kaikkea pitää muistaa ottaa mukaan..
Lappiin ihan hyvätasoiseen vuokramökkiin ollaan siis menossa..
Kommentit (3)
noin olen itsekin vähän ajatellut..
mutta riittääkö 1 toppapuku per lapsi? Vai pitäisikö ottaa haalari ja takki+housut?!
riittääkö 3 vaatekertaa per pää?! mökissä mahdollisuus pestä pyykkiä ja kuivauskaappi..
t. avuton ja väsynyt ap
Meidän tenavat on kai sitten sottapyttyjä (tai minä nipo kun en kestä katsella ruokatahraisia vaatteita päällä..), mutta minä varaan pienimmille kyllä vaatekerran per päivä jos pesukonetta ei ole. Meidän koululainen selviää jo vähän harvemmilla vaihtoväleillä..
Jos mökissä on kuivauskaappi tai lattialämmitys pesutiloissa, nuoskalumessa (vai onko Lappiin luvattu kovia pakkasia?) kastuneet vaatteet saanee kuivaksi niin nopeasti että ulos pääsee uudemmankin kerran samana päivänä. Muutoin varaisin kyllä ulkoiluunkin vaihtovaatteet.
Mulla vakiounohduksia kolmen lapsen kanssa reissuun lähtiessä tuppaa olemaan yöpuvut ja sukat. Entä löytyykö mökistä pyyhkeet?
Kipu-/kuumelääke pienille kannattaa myös pakata vaikkei lomalla tietenkään sairastetakaan ;) Lapin lomakohteissa on kyllä apteekit, mutta aukioloajat on rajoitettuja.
Ei muuta kuin oikein mukavaa lomaa!
muut saa kaupasta!