Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermot menee

01.02.2008 |

Että noi lapset osaa olla rasittavia.

Mulla on ihan liian vähän kärsivällisyyttä ja nytkin on tullut huudettua ääni käheeksi päivän aikana. Lapsia on kaksi: toinen 4v poika ja toinen vähän yli 1v tyttö.

Oon hoitovapaalla ja vaikka isompi lapsi 3 päivää viikossa päiväkodissa, tuntuu arki olevan yhtä huutoa ja hammasten kiristystä. Arggh. Miten on mahdollista ettei kahden lapsen kanssa muka millään pärjää paria arkipäivää viikossa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alempana sitten näkyikin olevan jo enempikin ketjua huutamisesta sunmuusta. En tiiä. Jotenkin vain ei millään keksi tekemistä tän ikäsille lapsille. Sellaista mikä sopis kummallekin. Ja tuntuu ettei millään pysty hoitamaan kahta-kolmea asiaa yhtäaikaa ja kykene ratkeamaan moneen suuntaan.

Vierailija
2/2 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saman ikäiset lapset. Se on totta, että tuo ikäero tekee vähän hankalaa. Isompi haluaisi tehdä isompien juttuja, pienempi tunkee mukaan, vaikka ei osaakaan. No, mä olen keksinyt muutamia mitä voi tehdä molempien kanssa. Meillä isompi piirtää mielellään. Viihtyy pöydän ääressä, olen sitten antanut pienemmänkin sotkea kynillä paperille. Molemmat viihtyvät. Myös muovailuvaha sopii molemmille. Meillä myös keittiössä annetut kattila/kauhaleikit kiinnostavat molempia. Onko teillä säännöllinen päivärytmi? Se auttaa ainakin minua jaksamaan, kun se tavallaan pilkkoo päivää osiin. Esim meillä 11 aina lounas ja 12 molemmat nukkuu. Ulkoillaan myös paljon. Raitis ilma piristää kummasti. Onko teillä avointa päiväkotia lähellä tai kyläpaikkoja? Vierailla leluilla leikit kummasti sujuu sopuisammin. Oliskohan näistä apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla