Oliko joku eilen jossain ketjussa vailla ver de terren 86 cm luumunväristä haalaria
En jaksanut etsiä sitä ketjua, mutta Pompiissa oli jäljellä yksi haalari hintaan 42 euroa(ovh 139,90) ja joku pyysi nappaamaan sen mukaan jos siellä joku käy.
no siis ostin tuon haalarin ja mielelläni myyn sen eteenpäin samaan hintaan, jonka siitä itse maksoin. mutta voin toki laittaa sen huutikseenkin, eli sikäli ei mitään paniikkia
Kommentit (3)
poistetaankohan tääkin? Laitatko mailia osoitteeseen angelinako@netti.fi niin lähetän sulle ostajan sähköpostiosoitteen :)
Kiitos 5xmamma, minä se tosiaan olin joka sitä huhuilin. En itseasiassa uskonut että kukaan ihana kävisi sitä ostamassa (paitsi ehkä Angelinako jos sattuisi siellä liikkumaan, huiskutukset vaan sinullekkin ja kiitos kun olet välitysapuna toiminut). Mutta kiitos valtavasti 5xmamma, lunastan kyllä haalarin vaikka vaivanpalkan kera. Jos sait jo angelinakolta mun osoitteen niin laita sinne postia, tai sitten tähän " vara" postiin idaanton@suomi24.fi
Joo, mäkin huomasin päivällä että mun viesti oli tuosta aiemmasta ketjusta poistettu. Älytöntä!!!! täällä on siis kiellettyä sanoa, että : " jos joku käy siellä ja viitsii mun puolesta tuotteen ostaa niin olisin iki-kiitollinen" .
eikä ollut viestissä edes sähköpostiosoitetta tai mitään...haloo!!!
En uskalla tänne hänen sähköpostiosoitetta laittaa kun sisältää koko nimen. Varmaan kuitenkin tulee ja huomaa viestisi ja iloisena lunastaa ostoksesi! Ihania ihmisiä täällä :) Terveisiä vaan ystävälliselle ostajalle ja Ida-antonialle :)