Reiman piti päivittää sivunsa 1.2.2008
Kommentit (12)
Viimeiset kaksi vuotta ollut sama juttu... Päivitykset ovat myöhästyneet jopa pari viikkoa tai sitten vaatteita on päivitetty ripauksittain vähän miten sattuu vanhan malliston sekaan :/.
Luulisi noinkin ison firman panostavan nettisivuihin ja pitämään lupauksistaan kiinni... Ei auta kuin odottaa.
Myyjä sanoikin ettei netissä ole vielä näkynyt.Kuvasto on kyllä ihana, mutta harmi ettei siinä näy kunnolla esim.kaikki värivaihtoehdot malleittain.
ja musta taas sen kuvaston mukaan vaatteet näyttivät aikas tylsiltä ;-)
Toivottavasti olen väärässä. Ja komppaan kyllä @ínulia siinä että
harmi ettei kaikista vaatteista/kuvista saanut selvää + voi kun olisi nähnyt kaikki värivaihtoehdot. Oranssia odottelen...
värivaihtoehdot näkyvissä katalogissa, mutta netissä ainakin.
Minkä värisiä haalareita, takkeja ja housuja on tytöille?
Ja minkä värisiä takkeja pojille?
Minäkin olen pettynyt reiman toimintaan.
Odotin kovasti että näkisin reiman kevään malliston. :(
Eipä ne viikonloppuna sivuja päivitä joten pitää toivoa että maanantaina
sivut on lopultakin päivitetty.
Reima tuntuu joka vuosi olevan viimeisiä jotka netissä julkaisevat mallistonsa. On kumma kun kaupassakin jo on kevät mallistoa mutta ei kuvastoa vaan nettiin saada. Kun taas esim j&j:llä on omat mallistot olleet netissä esille jo monta viikkoa...
luulisi olevan yritykselle parempi että olisi ajoissa esille ja myös toki kuluttajan kannalta.
Itse haluan nähdä kevät malliston, mutta luultavammin jätän väliin tänä vuonna. Alkaa reiman touhu tuntumaan niin rahastukselta.. Vaikkakin ihan tyytyväinen olen välikausihaalareihin ollut...
Joka tapauksessa vauvoille omistettu 3 aukeamaa, ilmeisesti värivaihtoehtoja löytyy. On haalaria ja takkia.
Tyttöjen Reimatec-takit on valko-v.pun. jossa tummempi vadelmanpunainen(?) vuori, toinen vaalea vihreä (lime?)-valkoinen. Valkoiset osat hihojen yläpuolella. Samoin sydvestit valkoinen ja tuo vihreä. Pojille vaaleansininen-ruskea takki ja valko-beige.
Haalarit tytöllä vadelmanpunainen-lisäksi vaaleanpunaista ja valkoista, pojilla kirkkaanvihreä-ruskea-vähän valkoista, turkoosi-tummansi-valkoinen ja samat takeissa, paitsi vihreä näyttää yksiväriseltä.
Casualeissa pojalla ruskea-sinistä, toinen takki kuvattu turkoosilla fleecillä ja takissa turkoosit taskut, tytöille beige tai toinen malli ruskea, joka kuvattu vaaleanvihreällä fleecellä. Samoihin sävyihin sopivia pipoja.
Nyt tiedän vähän minkä värisiä takkeja ym. on tulossa. :)
Toivottavasti pian on koko mallistoa ja väri valikoimakin netissä.
Olisiko muutama viikko sitten ollut täällä keskusteluketjua Vikingin talvigorekenkien vedenpitävyydestä. Joku mainitsi reklamoineensa ja saaneensa uudet tilalle. Vastasin itsekin siihen ketjuun.
Pistin itse tänään toimeksi, kun viikonloppuna nuoremmankin gorekengistä tuli vesi sisään. Vein kummatkin kengät myyjäliikkeeseen, onneksi oli ostettu samasta paikasta, olivat yhteydessä maahantuojaan, tekivät upotustestin (luvallani myyjäliikkeessä, eikä maahantuojalla) ja totesivat, että kummatkin kengät vuotaa. Myyjä ihmetteli vielä, että miten eri malleista on samaan perheeseen voinut osua vialliset kengät. Niinpä. Kerroin, että nuoremman kenkäpari on vaihdettu jo kertalleen, mutta ekalla kerralla oli syynä paha haju, jonka maahantuoja kertoi johtuvan kengissä käytetystä liimasta.
Mutta asiani oli oikeastaan vain kertoa kokemuksestani ja kehottaa palauttamaan viallisia tuotteita. Vanhemman kengät ostettu yli vuosi sitten, mutta kumpikaan osapuoli, myyjä tai maahantuoja, ei nurissut yhtään, vaan Vikingillä todettiin, että kenkää ei voi käyttää olosuhteissa johon on tarkoitettu ja mitä varten ostettu.
Nyt sitten odotellaan uusia kenkiä ja toivotaan parasta. Ensi talveksi pitänee vaihtaa merkkiä, vaikka hyvää palvelua on kyllä Vikingiltä saatu.
olevan 2-osaiset puvut myynnissä, siellä melko räväkkä vihreä takki pojalle, tytölle vaalea liila, molemmissa hieman valkoista somisteena. Alaosat jotain ruskean sävyä
Hobbarin lila näytti mun silmään vaaleansiniseltä....Poikien setistä tykkäsin,pirteä se vihreä takki...
Kun luvataan & sitten mitään ei tapahdukaan!. Täällä " maalla" asuvana odottelen jo kovasti mallistoa, kun liikkeisiin ei reimat tänne tule kovin äkkiä & mallistot hyvin suppeat.. Ehtiihän sitä tietty myöhemminkin ne nähdä, mutta niin kovasti jo odottelin että nyt ne nään & voin suunnitella jo neljän lapsen kevät vaatetusta, mutta ei..
Kannattasi olla lupaamatta mitään kun sitten ei kuitenkaan lupausta pidetä :(
Lastenvaatefriikkiä tämä kovasti harmittaa. ;D