Voi helvata! Menkat alkoi ja viikonlopuksi olemme menossa kylpylään :(
Ikinä en ole uinut kuukautisten aikana mutta nyt on pakko.
Kyllä ottaa päähän ja kovasti.
Pitääkö tampponit varmasti vedessä vaikka vuoto olisikin runsasta?
Kommentit (8)
mä ainakin opin, pari ekaa kertaa sen kupin laitto oli aika hidasta, mutta eihän se niin haittaa kun ei sitä koko aikaa tarvii sieltä pois ottaa ja takas laittaa. Mutta siis hyvin toimi ihan ekasta käyttökerrasta lähtien
Vierailija:
Se nimittäin kävi mielessä mutta ikinä en ole sellaista edes nähnyt :/
Pitikin just nyt alkaa...
Jospa nyt rohkaistuisin ostamaan kupin.
Ap kiittää ja toivottaa hyvää viikonloppua!
Useimmilla kestää aikansa ennen kuin oppii käyttämään kuppia, ohivuotoja tulee ja kaikille se koko kuppi ei edes sovi, voi tuntua epämukavalta, ohivuodot jne.
En ikinä menisi kylpylään kuukupilla ennen kuin on kunnolla testannut, että sopii itselle ja ennen kaikkea osaa käyttää sitä oikein, asetella oikein jne.
Sit jos ei, niin tamponia, vaikka paksumpaa ja useammin vaihto.
Eka kerralla sain kunnolla eikä ohi vuotoja ole tullut koskaan. (käytösää ollut 1½v.) Suosittelen hankkimaan kupin. kyllähän sitä kerkeät kokeilla ennen altaasen menoa. Ja on siis muutenkin todella hyvä, ei vain uidessa :).
Sitäpaitsi en todellakaan tuijottele kenenkään alapäitä uimahallissa, joten itse en kyllä ainakaan huomaisi kenenkään naruja. Ja useinhan, ainakin itselläni, se jää muutenkin siihen suulle hengailemaan tai karvoituksen kätköihin jos sellaista on, eli ei ainakaan mulla ikinä roiku sieltä mitenkään suoraan alaspäin.
Jotenkin huvittaa entisenä kilpauimarina lukea näitä juttuja. Mulla on aina ollut aika runsaat menkat selvisin teininäkin ihan hyvin uimahallissa. Ei käynyt koskaan nolosti ja kävin sentään vuodessa monta kymmentä kertaa uimassa kuukautisten aikana, kun harjoituksia oli viidesti viikossa...
Sen tamponin narun voi tosiaankin tunkea sisälle tai jopa leikata - saa sen silti pois. Käy vain vessassa vaihdolla ennen veteen menemistä ja heti vaikka sen jälkeen.
Se nimittäin kävi mielessä mutta ikinä en ole sellaista edes nähnyt :/
Pitikin just nyt alkaa...