Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vähänpä on aktiivisia keskusteluja uusilla palstoilla.
01.02.2008 |
Mitä uutta palstaa sinä seuraat?
Minä seuraan 40+ -palstaa.
Kommentit (3)
Esikoululaisten ja murkkujen vanhemmat kuitenkin varmaan iloisia omista palstoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sisutuspalsta erikseen, kun on aivan hyvin voinut keskustella aiheesta koti ja asuminen -palstalla?
Olen itsekin sisutuksesta kiinnostunut, mutta en ymmärrä muutosta
Alue: Aihe vapaa
ollut huomannutkaan tuota " kierrätys" -palstaa... sinne siis!