Vähänkö noloa, jos Anna Abreu saikin väärennetyn
kutsun Linnan juhliin!
Tuli vaan mieleen, että mistä ne linnassa muuten tietäis, että vääriä kutsuja on liikkeellä? Eikä ainakaan mun silmiin ole osunut vielä muita kutsusta hehkuttaneita, kuin just tuo Abreu...
Kommentit (19)
ei ole kutsuvieraslistalla. Ymmärsin että valekutsuja on useita
että jotkut ei kutsutut ovat soittaneet, etteivät pääse. Kutsussa on siis RSVP "MIKÄLI EI PÄÄSE PAIKALLE".
Kieltämättä mullekin tuli mieleen, että onkohan Abreau nyt oikeasti kutsuttu. Olin aika hämmentynyt sen kutsusta alunperinkin, koska ei nyt kuitenkaan ole mikään merkittävä viihdetähti vielä suomen tähtitaivaalla...Voi olla monella muullakin pettymys puserossa, jos on luullut saaneensa kutsun linnaan, palkannut pukuomplejiat, levitellyt uutista tuttaville ja hommannut lastenvahdit ym. ja sitten ei olekaan oikeasti kutsuttu.
Aika ilkeää pilailua.
Eli olkaa hyvä ja vastatkaa kutsuun.
Itse ainakin olisin tosi harmissani ja myös noloissani (vaikka se ei minun syyni olisikaan), jos olisi lehdelle antanut haastatteluja tyyliin "kutsu on SUURI kunnia" ja sitten mitään kutsua ja suurta kunniaa ei olisikaan. =(
Ketkäköhän idiootit tuonkin pilan ovat taas keksineet ja millä motiiveilla?
että väärennetyt kutsut eivät ole menneet ns. koko kansan tutuille vaan poliittisin motiivein oli kutsunsaajat valittu.
Kaikkia valekutsun saajia yhdistää jokin, mutta poliisi ei paljastanut mikä.
Eli aito taitaa Annan kutsu olla, harmittaako?
Vaikka kuinka teitä kihelmöisi tilanne että lehdessä kutsua hehkuttanut siro ja kuvan kaunis anna abreau olisi saanut feikkikutsun, se ei nyt vain valitettavasti ole totta. Kyllä hän on saanut ihan aidon kutsun. Ja mitä tulee tuohon "ei ole vielä tähtitaivaalla" niin, ihan yhtä suuria tähtiä ovat olleet läski hanna pakarinen ja hintti antti tuisku (jotka ovat molemmat olleet linnanjuhlissa..)
Että siinä mielessä ihan oikeutettu juhlija.
mutta aika montaa av-mammaa tuntuu vaivaavan sairalloinen kateus nuorta, kaunista ja hoikkaa anna abreauta kohtaan..
jos jollekkin olen kateellinen niin Kiira korvelle.. Ei tartte sentin pakkelikerrosta ollakseen nätti...
Ei tässä viestiketjussa mun mielestä ole yhtään Annalle kateellista. Päinvastoin, harmitellaan, että jos kutsu olisi feikki, niin se olisi ikävää Annalle.
eihän hanna pakarinen ole läski =O
Eli pitää ilmoittaa jos ei pääse.
Väärennetyissä on nimi painettu, ei käsin kirjoitettu.
menestyvää ja normaalipainoista Hanna Pakarista kohtaan.
Koittakaa hyvät naiset kestää se, että vaikka onnistuisitte laihduttamaan kuinka, joku voi silti olla teitä kauniimpi, lahjakkaampi ja suositumpi, vaikka ei edes olisi laiha!
mutta aika montaa av-mammaa tuntuu vaivaavan sairalloinen kateus nuorta, kaunista ja hoikkaa anna abreauta kohtaan..
Halonen saa kyllä tietysti kutsua ihan kenet haluaa.
mutta, ehkä Halonen on ottanut tavaksi ottaa aina yhden menestyneen Idols-kilpailijan mukaan juhliin, mikäs siinä.
ettei teidän tarvitse tulla itkemään ketjuun että hanna on läski ja antti on ... no, se nyt on anttituisku. Jotain valittamista te keksitte jokaisesta joka sinne linnaan on kutsuttu, ihan vaan koska teitä ei ole.
sitten linnaan on soitellut hämärää väkeä