Mistä nettikaupoista tilaatte lasten kenkiä??
Laittakaahan kokeneemmat vinkkejä mistä nettikaupoista olette tilanneet lapsillenne kenkiä? Jos on tiedossa suomalaisiakin, mutta ennenkaikkea ulkomaalaisia, jotka toimittavat Suomeen?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!! =o)
Kommentit (5)
täältä olen tilannut, nyt - 20% lasten kengistä, toimitus nopea (postitus 10 euro yks pari, 12 euroa kaks paria...)
Hei,
Tilasitko sä jotain sieltä poppaa-kaupasta? Miten kaikki toimi? Musta näytti tosi hyviltä noi vaatteet siellä. en ole vaan kauheasti itse tilaillut internetistä mitään. Pitäisiköhän nyt uskaltautua kokeilemaan ja tilata jotain meiän kaksosille...
Heippa! Joo tilasin tuolta pojalleni pari paitaa ja toppaliivin eilen. En siis ole vielä saanut pakettia, mutta voin tulla kertomaan millaisia ovat sitten kun sen saan. Kuvien perusteella näytti ainakin hyvältä! Itse olen tykännyt kovasti Name itin laadusta, mutta nämähän ovat tietysti mielipidekysymyksiä.
Verkkokaupasta ostaminen on ihan helppoa kun siihen tottuu. Itse en ole vuosiin ostanut muuta kuin ulkovaatteita ja kenkiä ns. normikaupoista. on niin paljon helpompaa shoppailla iltaisin omassa kodissaan, kuin raahautua kahden riitelevän lapsen kanssa ruuhkaiseen kauppaan. ;-)
suomalaiseen nettikauppaan, jossa oli lastenkenkiäkin. :-) Harvemmassa paikassa olen nähnyt niitä... www.poppaa.net
Tuolla oli ainakin Name it:n kenkiä ja vaatteita ja vieläpä mittoja niistä!