Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäydyt tuutavien tuputtamista lastenvaatteista?

Vierailija
31.01.2008 |

Mun ongelma on se, että mulla on tuttuja jotka tuputtaa mulle omalle lapselle pieneksi jääneitä vaatteita.

Ja mä en halua niitä. En halua pukea lastani kulahtaneisiin gollece-asuihin.

Osa antaisi ilmaiseksi, mutta sitten on niitä jotka " pakkomyy" vaatteitansa mulle.

Kyläkäynnillä on otettu esiin pienet vaatteet ja tungetaan pussi syliin ja sanotaan: " että katsopa siitä mitkä haluat ostaa" .

Miten voi kohteliaasti sanoa, että en halua vaatteitanne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiertää perusvatteet ilmaiseksi ystäväpiirissä, joten niitä on yleensä enemmän kuin haluaa. Jotkut sitten tarjoavat sen päälle ostettavaksi käytettyjä vaatteita, olen kieltäytynyt. Mä sanon vaan, että meillä on riittävästi ja tavoitteena on, että lapsilla olisi joskus jotain heille erityisesti ostettuakin päällä :-)

Vierailija
2/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- " Voi kiitos, tosi mukavaa sulta että ajattelet meitä, mutta tiedätkö, meillä on tuolle X:lle niin paljon niitä vaatteita tällä hetkellä, kun ollaan ostettu ja saatu muiltakin, että ei se edes ehdi niitä käyttää ennen kun menevät pieneksi. Mutta kiitos että ajatelit meitä, mutta tällä kertaa emme tarvitse mitään, eikä meillä edes olis säilytystilaa niin suurelle määrälle vaatteita."

Eiköhän toi olis ihan hyvä muotoilla jotenkin tähän tyyliin. Mielestäni se on kohteliasta, ja siitä ei jää kellekään paha mieli, koska et missään vaiheessa arvostellut toisen gollege-vaatteita, vaan toteat ihan miten vähän säilytystilaa teillä on ja miten paljon vaatteita teidän lapsella jo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä otan aina muiden tarjoamat vaatteet vastaan. Eihän antajan tarvitse tietää, että niitä ei koskaan käytetä.

Olen myös ostanut tarjottavista vaatteista pari vähiten järkyttävintä.

Itse en kyllä tarjoa muille meidän vanhoja vaatteita.