Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityöntekijä vastaa asiallisee

Vierailija
31.01.2008 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko sinulla vapaa-ajan ja työn erottaminen toisistaan?

Vierailija
42/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onnistuuko sinulla vapaa-ajan ja työn erottaminen toisistaan?

Nyt tässä vaiheessa kun teen jatko-opintoja, niin varsinaisenkin työn rajat helposti hämärtyvät.. Lisurin aihe liittyy läheisesti työhöni.

Totta on, että kollegoja usein tapaa työpaikalla myös iltaisin. Joko sen vuoksi että tekevät rästitöitä (ehkäpä työtapa ei ole kovin tehokas??) tai keräävät ylimääräisiä vapaapäiviä saldovapaina. Sosiaalityöntekijöinä on paljon epäpäteviä työntekijöitä, joilla työstä suoriutuminen on luonnollisesti vaikeampaa kuin ammattitaitoisella työntekijällä.

Muuten sanoisin kyllä että osaan rajata työn ja vapaa-ajan, enkä tuo asiakastapauksia ajatuksissakaan kotiin. Olen ollut töissä jo 15v, joten sen taidon olen opetellut ajan myötä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta filosofia on hyvä pohja sosiaalityölle. Sosiaalityössä on paljon kysymyksiä jossa on hyötyä siitä, että osaa ajatella " oikein " .

Vierailija
44/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena minusta piti tulla lääkäri ja vähän myöhemmin opettaja. Joo, olisin varmaan opettaja ellen olisi stt

ap

Vierailija
45/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin yhdestä jolla lapsi sijaishoidossa ja on saanut todella nihkeätä kohtelua sossun tantoilta. He eivät mielellään järjestä tapaamisia koska se on heille tyotä.

Joten hän lähettää heille kukkia ja kahvia ja lahjakortteja.

Ei kuitenkaan kovin suuria summia,

Mikä sinun asenne on lahjoihin?

Vierailija
46/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidatko adoptio neuvontaa, vanhustenhoitoa, turvakotien kodittomia vai mitä?

Vierailija
47/47 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 26v. ja mieheni 34v., niin saadaanko vanhempia sijaislapsia kuin mitä itselläni voisi biologisesti olla? Jostain ihmeen syystä olisin valmis ottamaan sijaislapseksi vähän vanhemmankin lapsen. Millaista tukea sijaisvanhemmat saavat sosiaalitoimelta?

Meidän oma lapsi on nyt 8 kk, vaikuttaako hän jotenkin sijaislapsien saamiseen?

Itselleni kävisi joko sellainen, että sijaislapsi kävisi meillä aina silloin tällöin viikonlopun tai, että hän asuisi vakituiseen meidän luona, miten asia yleensä menee?

Mihin ylipäätään kannattaa asiasta olla yhteydessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän