Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen mielestä mämmi on hyvää? Kenen mielestä ei??

Vierailija
19.04.2014 |

Mä tykkään tosi paljon mämmistä, njams!!!! Mies ja lapsi ei taas siedä sitä ollenkaan. :O ;-)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin viime vuonna pääsiäisen aikaan 10 rovetta Kymppi luomumämmiä (sokeroimaton) kuohukermalla. Olisin halunnut lisääkin, mutta loppuivat kaupasta. Mämmissä ei pidä olla siirappia eikä siihen pidä lisätä sokeria eikä mitään makeita vaniljakastikkeita tai jäätelöä, liika makeus pilaa koko herkun, ja maidon kanssa elämys on liian laimea.

Vierailija
22/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Nuorena maistoin ja oli hirveää. Ehkä se nykyään menisi, en ole kokeillut edes maistaa.

Vierailija
24/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti oon mämmiä maistellu. Se suutuntuma on ihan kamala, mutta kun nielaisee äkkiä niin se on ohi. Eka annos oli tosi tärkeä parisuhteen kannalta, olin vastaanottavainen sellaiselle informaatiolle jota muuten en pystynyt vastaanottamaan. Sillon kans alko yhdessä välissä oksettaan, eikä koskaan ole ollut niin täydellistä ja hyvää oksennusta kuin sillon :D toinen annos oli kans ihan jees mutta kaoottinen. Tulee vähän huono olo ajatella miten hyvä olo siitä tulee, joten mun mämminmaistelut oli varmaan siinä.

Vierailija
25/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti oon mämmiä maistellu. Se suutuntuma on ihan kamala, mutta kun nielaisee äkkiä niin se on ohi. Eka annos oli tosi tärkeä parisuhteen kannalta, olin vastaanottavainen sellaiselle informaatiolle jota muuten en pystynyt vastaanottamaan. Sillon kans alko yhdessä välissä oksettaan, eikä koskaan ole ollut niin täydellistä ja hyvää oksennusta kuin sillon :D toinen annos oli kans ihan jees mutta kaoottinen. Tulee vähän huono olo ajatella miten hyvä olo siitä tulee, joten mun mämminmaistelut oli varmaan siinä.

Eli tähän lisäisin kysymykseen vastauksena, että mämmi on mielestäni hyvää. Kaikille se ei toki ole, mutta ammattilaisen seurassa vaikka parisuhdeterapiana siittä olis potentiaalia vaikka mihin. Miten sattuu sitä ei kestä vetää, mutta kerran vuodessa on ihan sopiva. Kerkeää palautua edellisestä kunnolla.

Vierailija
26/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahaa. Vaniljajäätelön tai kerman ja sokerin kanssa sitä saattaa pikkaisen maistaa, niin että suvun vanhojen mieli ei pahoitu. Ei muuten. Samaa sarjaa kuin rusinapulla ja maksalaatikko rusinoilla.

Mä inhosin lapsena mämmiä.  Kun kokeilin sitä uudemman kerran vuosikymmeniä myöhemmin niin sehään olikin ihan ok sokerin ja kerman kera MUTTA VAIN pieni ropposellinen.  Isompi jää homehtumaan jääkaappiin.

Arvaat varmaan, että mun mielestäni rusinapulla on herkullista.  Lisäksi kaneli ja kardemumma kuuluvat pullaan,  runebergintorttu kostutetaan karvasmanteliöljyllä ja laskiaispullassa on täytteenä mantelimassaa.  Kunhan kerroin.

Lisäksi maksalaatikossa on TIETENKIN rusinoita, mitäs maksalaatikkoa se rusinaton muka on?!?  Sen sianmaksan sijasta käytetään jotain miedompaa maksaa.

Vierailija
27/32 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymppimämmi on parasta. Saarioinen on kamalaa moskaa. Eli mämmeissäkin on eroja. Omatekoinen menee Kymppimämmin kanssa samoille pisteille. Sokeria ja kuohukermaa lisukkeeksi.

Minä tykkään Saarioisten mämmistä. Sitä olikin jo tullut kauppaan, mutta en ihan vielä osta.

Vierailija
28/32 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä

Vierailija
29/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mämmi ihan hyvää, mutta näköjään jos liikaa syö, niin ei jouda muuta tekemään kuin pytyllä istumaan...

Vierailija
30/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika mämminsyönti on alkanut kuormittaa sairaaloita, hallitsematon pierutauti iskenyt:

Vierailija
31/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa pieni annos vähän nälkäisenä on ok. 

Vierailija
32/32 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmit on näköjään ilmestyneet ainakin Prismaan, ostin jo yhden rasian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi