Ihastuminen naiseen?
Oletko sinä naisena koskaan ihastunut toiseen naiseen? Enkä nyt edes tarkoita ehkä seksuaalisessa mielessä, vaan että toinen nainen on jotenkin niin puoleensavetävän ihana että hänen ympärillään vain haluaisi olla? Olenko sitten ihastunut häneen ihmisenä vai mitä tämä on...?
Olen siis itse ihan normaalissa suhteessa mieheni kanssa, 20 vuotta olemme olleet yhdessä ja olemme ihan onnellisia.
Kommentit (7)
En ole missään nimessä koskaan kokenut olevani esim. biseksuaalinen. Enkä edes tiedä haluaisinko, että tämä nainen edes koskisi minuun!
Silti koen hänessä jotain niin viehättävää, että haluaisin nähdä häntä usein. Aina kun näen hänet haluan hänen kanssaan puhua.
Onko tämä sitten jotain sielujen sympatiaa? En ole ennen kokenut tällaista NAISEN kanssa. Että joku nainen olisi näin vetovoimainen.
Kyseessä on erittäin positiivinen ja iloinen ihminen, suorastaan loistava tyyppi!
Joskus kun olen ollut johonkin mieheen ihastunut niin olen silloinkin hakenut hänen seuraansa ja hänen seurassaan on jännittänyt hirveästi. Nyt tuntuu vähän samalta kieltämättä...
Kääk mitä tää on!!?
Ihastun ihmisiin, sukupuolesta riippumatta, aika helposti, jos on mielenkiintoinen, älykäs ja omaperäinen. Useimmiten en halua toisen tietävän ihastuksesta, koska en halua sen johtavan mihinkään. Kunhan ihailen.
kai se ihan luonnollista on, jotenkin vain oli niin ihana nainen että olisin kyllä voinut halailla ja suukotellakin sen kanssa. En ole ikinä muuten ihastunut naiseen enkä tuon jälkeenkään.
Mulla ollut muutama tuollainen naiseen kohdistuva, vaikka en olekaan halunnut seksiä tmv. fyysistä toimintaa. Joku on sanonut, että jos ihmisen seksuaalisuutta ajattelee jatkumona, niin suurin osa ei ole 100 % hetero/homo, vaan jotain siltä väliltä. Ehkä tämän tyyppiset ihastumiset ovat pieni merkki bi-piirteistä, vaikka ei olisikaan bi-seksuaali.
Olen aina kokenut että sitähän ihastuu kuitenkin sieluun, ihmiseen, ei siihen ulkomuotoon (vai?). Tämä nainen ei ole mitenkään kaunis, on vanhempi kuin minä. On vain niin ihastuttava, etten ole koskaan tavannutkaan kaltaista! Pidän hänestä, todella paljon.
ap
Taisi olla molemminpuolista. Kerran kännissä muka pilanpäiten suudeltiinkin, homma karkas vähän käsistä ja seuraavana päivänä oli tosi nolo olo- aivan kuin jonkun yhdenillan jutun jälkeen..
Sen sijaan en kyllä puhuisi samasta tunteesta kun mitä koen jos näen komean/ kivan miehen. En tunne mitään perhosia vatsassa kun mietin/ näen näitä ystäviäni sentään. Siinä se ero.
Ja mainitaan vielä, että en haluaisi koskea ystäviini vaikka heistä paljon pidänkin eikä minua haittaa vaikka joku toinen heihin koskisi, sen sijaan ihastumisen kohteeseeni jos joku muu koskee niin AUTS :)