Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi raskaus section jälkeen....

31.01.2008 |

eli miten pian " saa" tulla raskaaksi section jälkeen??kiinnostas tietää jos sattuu pikkukakkonen saamaan alkunsa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sanovat, että sitten kun itsestä siltä tuntuu.

Minua kiinnostaisivat kokemukset toisesta raskaudesta. Esikoinen tuli sektiolla ja nyt kakkosta odotan. Oireiliko teillä leikkausarpi tai kohtu erityisesti kakkosta odottaessa? Entä tuliko seuraavakin sektiolla vai normaali alatie synnytyksellä?

Vierailija
2/3 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että synnytysten välillä olisi hyvä olla kaksi vuotta, mutta myös muunlaisia aikasuosituksia olen kuullut.

Geleelle, mulla nyt kolmas raskaus ja kaksi edellistä lasta tulleet sektiolla. Toisessa raskaudessa ei ollut lainkaan ongelmia arven tms. kanssa eikä tässä kolmannessakaan (tosin yhdeksäs viikko vasta menossa). Ainoastaan, toisen lapsen sektion yhteydessä leikkaava lääkäri mainitsi minulla olevan paljon kiinnikkeitä vatsassa johtuen edellisestä sektiosta. Kai sitten vei vähän enemmän aikaa päästä kohtuun, mutta muuten sekään ei haitannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ekan sektion jälkeen annettu mitään ohjeita, kuinka pitkään pitäisi odottaa. Toinen syntyikin 1,5 vuotta ensimmäisen jälkeen, sektiolla myöskin mutta alakautta yritettiin tätäkin ensin. Mitään ongelmia ei ollut, vanha sektiohaava tosin kipuili jonkun verran ja toisessa sektiossa sitten todettiinkin poikkeuksellisen paljon arpikudosta.