Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö kaikki puurosta?

Vierailija
31.01.2008 |

Ruokaketjuissa aina paasataan että lasten pitäisi syödä aamulla puuroa. Itsekin yritin aikani sitä tarjota, mutta vaikea on lapsia pakottaakaan syömään kun itsekin inhoan puuroa.

En ole koskaan voinut sietää mm. kaurapuuroa, sen suutuntumakin on vastenmielinen. Mannapuuro on ainoa puuro josta tykkään mutta sehän ei olekaan terveellistä.

Olenko ainoa kummajainen joka ei voi sietää puuroja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu puurosta. Uuniohrapuuro, riisipuuro, lappapuuro ihanaaaa...

Vierailija
2/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönkkö kaurapuuro on ällöä, mutta esim. riisipuuro ja puolukkapuuro ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on muuten lappapuuro?

Vierailija
4/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä en pysty syömään on mannapuuro. Maitoon keitetty ohrapuurokin tökkii mutta menee kuitenkin alas. Maitopuurot on jotenkin ällöttäviä. En tiedä mistä sekin johtuu...

Vierailija
5/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuohkeaksi vatkattu puolukkapuuro ( yleensä puolukasta, voi tehdä muistakin marjoista, esim. viinimarjoista) , sanotaan myös vispipuuroksi, mutta meillä puhutaan lappapuurosta.

Vierailija
6/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei silti juurikaan puuroja enää syödä, joskus väli/iltapalana. Pienempänä (joskus 9kk-1,5 v) lapsi söi joka ilta puuroa hedelmäsoseella ihan miehen annoksen, sitten ilmeisesti kyllästyi eikä enää kelvannutkaan. Nyt menee just tolleen satunanisesti tarjottuna ihan hyvin.

Vierailija
7/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää esim. mehukeiton kanssa, terveellistä ja pitää nälän loitolla pitkään. Lapset syövät nykyään harvemmin.

Vierailija
8/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin niitä muroja kuin helmipuuroa. Muroissa on edes kuitua.

Vierailija
9/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puuron päälle pannaan usein hunajaa ja maitoa. Joskus lorautetaan jugurttia (kyllä!). Marjoja lisätään aina kun niitä on sopivasti sulana ja joskus olen soseuttanut joukkoon banaanin tai raastanut omenan.

Vierailija
10/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen vihannut puuroja, siksi meillä on syöty weetabixia puuron asemasta. Mutta tänä vuonna olen alkanut niistä pitämään. Täytän 40 v.

Tosin, että pidän vain yhdestä puurosta: Nallen kaura-ruispuurosta. Toinen lapseni tykkää puurosta, toinen ei, mutta tätä hänkin syö, kun saa laittaa sekaan voita, sokeria ja maitoa.

Vierailija
11/11 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ravinto siinä on se maito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi