Että nauratti yksi hoikkis eilen jumpassa!
Oli kovin olevinaan ja jumppavaatteet oli maksanut varmaan 200, mutta tosi huonosti pysyi rytmissä ja venyttelyssä oli kankea kuin vanha mummo.
Kommentit (7)
Huolitaanko teidän jumppaan vain ne, joilla on jo tosi hyvä kunto, jotka on vetreitä ja voimakkaita?
Siis tällä palstalla paljastuvat ihmisten epävarmuudet ja vajavaisuudet todella alastomalla tavalla. Siis voiko oikeesti olla näin pieniä ihmisiä kuin ap olemassa!?! Ja mitä tarkoittaa " olla olevinaan" ? Siinä ap vain projisoi omia huonommuuden tunteitaan. Yrittäkää elää omaa elämäänne (vaikka pientäkin sellaista) ja antakaa muidenkin elää! Voi hyvänen aika...
oikein vaattetkin. Hyi kuinka kauheaa!
ja seuraavat siis koko ajan kuinka he jumppaavat jne.
Aika hankalaa ois sekin esim. stepjumpassa.
Olen tosi jäykkä, minulla on erittäin huono tasapaino ja erittäin huono kunto.
Olen kömpelö ja törmäilen ihmisiin askelsarjoissa, enkä jaksa saada koko ajan osakseni paheksuvia ja arvostelevia katseita.
Olen hoikka, mutta vain siksi koska minulla ei ole minkäänlaista ruokahalua.
Sairastan kroonista sairautta josta kaikki em. asiat johtuvat, ja liikunta tekisi hyvää, mutta kiitos sinun ap minun ei tarvitse mennä ohjattuun liikuntaryhmään tuntemaan alemmuudentunnetta. Sait sen aikaan ihan minulle tänne kotiin.
Jos jollakulla on oikeasti noin huono itsetunto, että halveksii ihmisiä, joilla on jotain, mitä itsellä ei, niin sellaiset nyt voi jättää ihan omaan kategoriaansa.
Minä olen tosi hoikka vaikka olen terve ja syön hyvin. En ole kuitenkaan koskaan pitänyt juuri mistään liikunnasta, käyn milloin missäkin, koska se on näin vanhetessa vain pakko. Olen todella jäykkä enkä varmaan pysy tahdissakaan, mutta arvaa välitänkö siitä, mitä muut minusta ajattelevat? No en todellakaan!
taisi olla hoikempi kuin sinä ; )