Ottaa päähän autottomat kyydin pummaajat!!
Tänäänkin kaveri soitti ja pyysi että olisin hakenut hänet paikasta A, ja vienyt paikkaan B. Mä en oikeesti pystynyt lähtemään, oli ruuan tekoa ja lapsen viemistä harrastukseen. No, mitä tekee kaveri kun kerron että ei käy, vastaa että, "ei sitten" ja lyö luurin korvaan kiinni.
Joo, oishan se maksanut bensat, mutta ei se tarkoita silti sitä että mä olen joku saatanan taksikuski joka soitetaan tarvittaessa paikalle.
Kommentit (3)
Hän ajaa mielellään sen yleensä tavarankuljetuskeikan, jota me häneltä pyydämme keskimäärin kerran vuodessa. Haluaisi auttaa useamminkin, mutta ei ole ollut tarvetta. Toki tämä sinkkumies saa sitten makoista kotiruokaa aina välillä meillä käydessään...
Niin ja asuntomme on kohta velaton, kun ei ole kuluja autosta, niin ollaan saatu hyvin maksettua :)
Hän ajaa mielellään sen yleensä tavarankuljetuskeikan, jota me häneltä pyydämme keskimäärin kerran vuodessa. Haluaisi auttaa useamminkin, mutta ei ole ollut tarvetta. Toki tämä sinkkumies saa sitten makoista kotiruokaa aina välillä meillä käydessään...
Niin ja asuntomme on kohta velaton, kun ei ole kuluja autosta, niin ollaan saatu hyvin maksettua :)
Kyllä minäkin tarvittaessa autan ihan mielelläni, ei aina tarvitse edes maksaa bensarahaa. Mutta mua ärsyttää juuri se että jos oikeesti ei ole aikaa tai halua, niin sitten siitä vedetään herne nenuun.
Ja mitä asunnosta, meillä on myös laina-asiat ihan reilassa, vaikkakin pihassa on kaksi autoa. Ei sentään tarvitse olla ilman autoa sen takia että voi maksaa lainaa talosta, onneksi!
ap
auton varassa.