Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita rankoissa työpaikoissa?

Vierailija
18.11.2008 |

Meillä on ollut paineita jo monta vuotta. Nyt ulkoistusuhka päällä kaksi vuotta. Jälleen käynnistyivät uudet neuvottelut.

En enää nuku, en jaksa kiinnostua mistään, muisti pätkii, olen aina ärtynyt ja kyyninen.

Tunnen olevani pelkkä ihmisen kuori jo. Ja sekin rakoilee.

Kuinka kauan tällaista painetta kestää? Tuntuu että haluaisin vain nukkua, nukkua ja nukkua. Ja että tilanne on umpikuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media-alalla.

Ap

Vierailija
2/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vain työnantajalle kulutustavaraa. Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole koskaan osannut ottaa noita yt-neuvotteluita noin rankasti. Toki olen työpaikasta huolissani, mutta kun ei niille neuvotteluiden lopputuloksille mitään voi. IT-alalla onn niitä nyt ollut viimeiset 8 vuotta, joten olen ajatellut, että tuohon muutokseen pitää vaan turtua.

Vierailija
4/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeva ratkaisu. Älä sitä murehdi, ole oma aloitteinen ja ota selvää kenelle yrityksesi voisi ulkoitaa tehtäväsi ja ole niihin yhteydessä, pyydä 5 % palkan korotusta ja vaiha jo valmiikis sinne. Toisaalta kannattaa olla yhteydessä ja olla aktiivinen, sillä jos keväällä ulkoistetaan, niin nimesi ja naamasi muistetaan ja sinut palkataan ensimmäisenä.

Vierailija
5/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä uhkaa vain ulkoistus ilman sen kummempia rituaaleja, ei palkkaa eikä mitään kädenpuristuksia. Nyt väännetään kättä, onko töitä vuodenvaihteen jälkeen vai ei.

Työpäivät ovat valtavan pitkiä, siis koko valveillaoloajan saisi tehdä, myös viikonloput.

Ap

Vierailija
6/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituista työtä ei ole ikinä ollut. Nyt teen erityisopettajan sijaisuutta. Ne nuoret ovat ihan ok, mutta työn tekee rankaksi se etten ollenkaan osaa itse sitä mitä minun pitäisi opettaa... Kaiket illat saan yrittää tavata niitä juttuja ja lapset remuaa keskenään...

Vierailija
7/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulisin kotiin tasajalkaa hyppien - - nimittäin ILOSTA =))))

Vierailija
8/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
9/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulisin kotiin tasajalkaa hyppien - - nimittäin ILOSTA =))))

Vierailija
10/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yksi työkaveri kiusaa ( käyttäytyminen riippuu ihan päivästä; välillä on hyviä päiviä ja yleensä ei)

- Organisaatio on ihan kaaoksessa eikä mikään toimi

- Kaikilla on liikaa töitä ja kaaos pahenee

- Mikään ei riitä johdolle ja tavoitteet ovat mahdottomia

Vierailija
11/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan myös tuota työpaikkakiusaamista. Muutenkin niin tuttua...

Ap

Vierailija
12/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt niin että kolme viimeistä työpaikkaani on mennyt konkurssiin. kaikki tämä on tapahtunut reilussa vuodessa, joten voi perse.

Siinä on työskentelyilmapiiristä ollut huumori kaukana jne jne, voitte vain kuvitella.

Kiva mennä firmaan, jossa pomo lupaa kuut ja tähdet taivaalta ja sitten 4 kuukauden sisällä paljastuu koko totuus, että kaikki on hoidettu päin helvettiä ja pomojen vältellessä vastuuta ja velkojia pitää itse kantaa vastuu ja olla yrityksen lähes ainoa vastuuhenkilö ja pitää kulisseja yllä.

No ovat nämä kokemukset kyllä kasvattaneetkin ja neljäs kerta toden sanoo.....

Vierailija
13/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvoimatoimistossa tulee karenssia, eikö?

Vierailija
14/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä paikassa rasittaa jatkuva nipottaminen, mun työlleni ei ole selvästikään paikkaa organisaatiossa( laitoshuoltaja). Työntekijöiden ihme jutut joista en oikeasti välitä, mutta tekevät siitä asiani. Sellainen yleinen epämääräisyys ja suoraviivaisuuden puuttuminen.