Kauhea kutina alapäässä;( Miki hitto voi olla;(
Häpyhuulten alla, siis limakalvoilla ihan sitämätön kutina, mikä voi olla;( Joskun on myös ollut, mutta ei näin kauhee...mikä ihme avuksi???
Ei kait voi olla mikään sukupuolitauti...hui!!!
Punertaa ehkä enemmän kuin yleensä.
Kommentit (10)
olin yhdynnässä pari viikkoa sitten lähes tuntemattoman kanssa, käytettiin kortsua kyllä, ja heti alkoi kutina sen jälkeen (ei näin voinmakas, tämä aloi vasta eilen), joten ei kait mikään tauti voi noin nopeaa tarttua...
Vierailija:
olin yhdynnässä pari viikkoa sitten lähes tuntemattoman kanssa, käytettiin kortsua kyllä, ja heti alkoi kutina sen jälkeen (ei näin voinmakas, tämä aloi vasta eilen), joten ei kait mikään tauti voi noin nopeaa tarttua...
eikä ollut hiivaa vaan bakteeritulehdus. Oli kyllä kamalaa :(
ja limakalvot ärtyivät. Laita sitä Bepanthenia.
mutta nyt on näiden yhdenyön surkeiden sähellysten jälkeen ollut itseasiassa aika monesti (ei kuitenkaan tämmöistä), siis siitähän se saattaakin johtua! Mut voiko siinä oikeesti tulla vaan lähinnä juuri huulten allaolevat limakalvot hirmu kutiseviksi, eikä niinkään emätin?
sori, kun tilitän kaikka
Mulla oli kans tuossa jonkin aikaa, kun " esileikit" jäi vähän vähälle enkä ollut sit tarpeeksi kostea. Sen jälkeen oli jokusen päivän aika inhottava kutina. Rasvaaminen auttoi.
ihan NÄYTTÄMÄSSÄ sitä lekurille, ei mikään av-mamma voi täällä pätevää diagnoosia tehdä. Voi olla myös sp-tauti tai hsv2. Mene näytille siis!
Mut minne sitten pitäisi mennä? Ihan jonnekin gynelle vai, sukupuolitautipolille? Ja mitä yksityisillä edes maksaa noi kokeiden otot?
Seuraavana aamuna oireet olivat jo ohitse, eikä tarvinnut mennä lääkärille.
jos tulee valkosta kokkareista vuotoa tuon kutinan lisäks, hiivaa se on