Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kipeitä supistuksia jo 4 yötä

Vierailija
30.12.2007 |

kuinka kauan näitä kipeitä supistuksia pitää sietää ennen kuin synnytys käynnistyy. Mulla on ollut nyt jo 4 yötä kivuliaita supistuksia epäsäännöllisti. Niin kipeitä kuitenkin, että herään ihan niihin. Välillä yössä pari ja välillä esim 6.

Tänään päivälläkin oli jo pari kivuliasta supistusta. Menkkakipuja on ollut jo pidempään ja yö-hikoilua myös.

kysymys kuuluukin, että pitääkö tässä vaan kuukasi tolkulla kärvistellä näitä supistuksia vai pitäisikö käydä lääkärissä tutkituttamassa tilanne mikäli ne eivät muutu säännölliseksi esim viikkoon?

Kiitos neuvoista.

rv 36

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua viikon pidemmällä ja ollut tosi kipeitä päiviä tai sitten ei mitään. Ja valkovuoto järkkyä. Vaavi selvästi kiinnittynyt, liikkeitä myös paljon vähemmän kuin ennen = siis tilanpuutetta.

Mua taas ärsyttää tää odottelu että oisko tää nyt sitä, ja sitten loppuu kun seinään. Ensimmäinen syntyi vesien menolla kotona joten tää supistelujen tiheys ja säännöllisyys on mulle ihan uutta.

Myös kävely tekee tiukkaa, tosi pahat liitoskivut. Että jippii jos menee vielä montakin viikkoa näissä merkeissä..

Kivaa uutta vuotta sinulle!!!! toivottavasti nää vaavit vaikka säikähtää huomenna paukkupommeja ja päättää syntyä 1.1..??

ja onnea synnytykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla