Mitä joululahjaksi älykkösiskolle??
Moi,
Kaunis, idealisti älykkösiskoni rakastaa koruja, mutten halua uhrata satoja euroja hänen ilahduttamiseensa. Mitä uusia juttuja, jotka näyttää hyvältä ja on poliittisesti korrekteja ()ei siis mitään lapsityövoimariistoa)?
Sofia
Kommentit (10)
Moi,
Osta joka palmun siemenistä tehty Moral - koru (www.moral.fi) tai globe hopen kierrätyskassi (www.globehope.com). Ne on korrekteja ja ajattomia.
Tuli lahjaidea niin nopeasti ja samalla tavalla viestikin kirjoitettu ;)
Itse suosin Globe hopea, on tosin hieman kallis. Ostin sieltä pari kassia kesällä. Olin tyytyväinen.
Moi!
Oletko vainoharhainen? Miksi ap vastaisi omaan kysymykseensä?
t. ei-ap (vaikka niin varmaan epäilet)
Tuli lahjaidea niin nopeasti ja samalla tavalla viestikin kirjoitettu ;)
Ekologisuus on ok, mutta itse suosisin vaatetta enkä koruja talvella. Koruista puhutaan paljon, mutta vaate on käytännöllisempi. Ostaisin Globea.
Osta Caronina Herreraa, tykkää varmasti.
Onkohan kierrätyskassi - aktivistit nyt asialla... :) Ihan hyvä tarkoitus kyllä, ne on tehneet tätä ennekin. Mut kyllä me muutenkin tajutaan ;)
Jonkun ihanan juustoköntin palvelutiskistä, tai niin hyvä viinin ettei se itse raaskisi ostaa sellaista itselleen.
esim. viinipullonteline... Eli, kun ratkaisee moniosaisen älypelin pääsee viinipulloon käsiksi :) Ja tietty laatuviiniä siihen sisälle :)