Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaan kysymyksiinne iltapäivän kuluksi.

Vierailija
30.01.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on niin läskejä?

Miks yks tyyppi meillä töissä on kauhean tasapainoton?

Lennätkö vai et? Miksi?

Vierailija
2/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurtti on terveellistä kohtuudella käytettynä.. tietty, katsopa kaupassasi käydessä millaisia kaikkia terveysvaikutteisiakin niitä jo köytyy.. valimoima on laaja. Perusjugurtti paras jugurtti!

Läskejä, no ei niitä loppuunsa niin paljoa ol.. no työssäni olen huomannut, että aika harvat ostavat ruokaa järkevästi ja terveellisesti.. sillä lienee vaikutusta.. olet mitä syöt you know

Tasapainottomalla ihmisellä on varmaan elämänsuunta jotenkin hukassa, ei tiedä mitä tekis.. kysy siltä?

Eipä ole juurikaan tarvinnut lentää, siksi en.

Jatkossa voi olla, että koulutusaikataulu pakottaa siihenkin, koska junalla en ehdi tarpeeksi ajoissa aina paikalle opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuden pisteen teksitaidon aineesta?

Vierailija
4/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä edellinen oli ääliö ja 12452 sitä ennen oli ääliöitä. En edes jaksa ajatella asiaa. Miksi se vaivaa ystäviäni, ettei mua kiinnosta? Millä todennäköisyydellä kuitenkin tapaan jonkun jonka kanssa olla kauemmin kuin pari vuotta?

Vanhapiika-sinkkuäiti

Vierailija
5/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti niin.

Vierailija
6/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen sen niin, että arvostan itseäni vähän liikaakin sietääkseni jotain sohvalla piereskelevää junttia, joka ei kuuntele jazzia ja klassista ja pidä hyvistä kirjoista.

Mun kauhukuva on aina jostain Masasta joka röhnöttää masukarvat kukkokuviokalsareista roikkuen mun sohvalla, vetää bissee ja kattoo formulaa. Ähisee ja piereskelee kun Kimillä on väärät renkaat.

Juuei. Jatkan mieluummin näin.