Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mista Lontoossa voi ostaa bumbo-lastenistuinta?

30.01.2008 |

Ei ole aikaa kiertaa joka kauppaa erikseen, mutta olisiko jollain tietoa? En haluaisi netista tilata, kun postimme menee vahan sinne tai tanne. Myyko mothercare tai john lewis? Kiitos etukateen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisten myymälöiden valikoimasta ei tietysti voi mennä takuuseen.

Vierailija
2/10 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa tuonne Oxford st:n liikkeeseen, luulisi siella olevan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytettyjä vino pino, jos sellainen ei pelota :-) postarit £5-6 luokkaa ja hinnat näytti pysähtyvät £15 ja allekin oli paljon, vaikka viime minuuteillahan niitä lisätarjouksia usein tippuu

Vierailija
4/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tähän keskusteluun tervehdyksen Lontoon muille suomalaisäideille!

Olen asunut täällä jo yli vuoden, mutta en ole törmännyt muihin suomalaisäiteihin kuin kirkolla ohimennen. Tapaatteko toisianne jossakin? Mitä muita puuhia olette keksineet lasten kanssa Lontoossa?

Olen kahden pienen kanssa kotona, meillä on puistot ja taaperokerhot kovassa huudossa. Autolla käymme silloin tällöin hyde parkissakin, ja london zoossa, vaikka asumme länsi-lontoossa. Olen tavannut mukavia englantilaisäitejä kerhoissa, mutta olisi kiva puhua välillä suomeakin.

Terkuin, Belllis

Vierailija
5/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa!

olo on todella yksinainen ja olisi mukava lastenkin saada leikkia muiden suomalaisten kanssa!

me ollaan suomi-arabi perhe ja asutaan myos Lontoossa SW alueella!

ja olisi todella kiva tietaa jos olisi jotain tapahtumia suomalaisten kesken?

Vierailija
6/10 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen vuoden aikana iso kasa hyvia ystavia muuttanut pois, ja jattaneet mut rannalle ruikuttaan..:(

Joten olisi kiva tosiaan tavata muita Suomalaisia Lontoon elavia, varsinkin lapsiperheita! Kukas alkais jarjestaan jotain actionia???

Kirkolla ei ole tullut sitten alkuvuosien jalkeen kaytya, vaikka asummekin SE:ssa.

Vierailija
7/10 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. suomalaisäidit kaupungissa.

Missä päin asutte? Me asutaan, kuten sanottua länsi-lontossa SW5 -alueella. Täällä on monia todella kivoja puistoja, ja lyhyen ajomatkan päässä esimerkiksi Kew-Gardens ja Richmond, oletteko käyneet lasten kanssa?

Belllis & lapset 1 ja 2v.

Vierailija
8/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 4kk ikäisen lapsen äiti SW alueelta. Jos jotain tapaamista saataisiin järkättyä, niin osallistuisin mielelläni.

Vierailija
9/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olisi todella kiva tavata jossain..?

mina asun SW16 alueella!

ainut onglemani saattaa ehka olla kun minulla 4 pienta lasta niin nuo tapaamis ajankohdat??

mika aika kenellekin sopisi?

Minulle sopisi viikonloppu ajat??

terv.nelikonmamma

Vierailija
10/10 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on bumbo ostettu! :)

Mutta noista tapaamisista, jos jotain viela kiinnostaa. Meille sopii periaatteessa mika vaan paiva, mutta sunnuntait olisi kaikkein paras...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi