Pyydän! Ennen kuin lähdette hääpukuostoksille, ostakaa ensin alusvaatteet hääpuvun alle!!!
Poikkeuksetta aina saa tehdä uudelleen muutoksia hääpukuun, kun morsian on käynyt ostamassa alusvaatteet.
Kommentit (9)
Vierailija:
Poikkeuksetta aina saa tehdä uudelleen muutoksia hääpukuun, kun morsian on käynyt ostamassa alusvaatteet.
Osa on ehkä jopa niin ammattitaitoisia, että KESKUSTELEE tästä morsiamen kanssa...
pyydän morsianta ostamaan alusvaatteet, jotta puvusta saadaan istuva. Ehkä valmiin puvun kohdalla olis hyvä tehdä puvun ostoa ja alusvaatteiden hankintaa jotenkin rinnakkain. Kyl nyt jokainen pääpiirteissään tietää, mitä lopulta haluaa ja se auttaa alusvaatekaupoilla.
Itse menin pöljä hommaamaan ihanan korsetin jo ennen kuin hääpuku oli löytynyt. No, hääpuvussa olikin " piiloliivit" eli alle piti laittaa vain stringit ja sukkanauhat, ei liivejä saati korsettia ollenkaan! Se hyvä puoli hukkaostoksessa oli, että sain hyvällä tekosyyllä itselleni kaksi kaunista ja seksikästä alusasusettiä, joille on ollut käyttöä kyllä häiden jälkeenkin ;) Toisaalta ennemmin olisin ostanut mustan korsetin sillä hinnalla.
Neuvon ostamaan ensin hääpuvun ja sitten siihen sopivat alusvaatteet, niin ei tule huteja.
Jos on teettämässä pukua, niin ausvaatteet kantsii ostaa tekovaiheessa. Alusvaatteethan riippuu todella paljon kankaasta ja puvun mallista. Eikä kai kukaan tee hääpukua yhdellä sovituksella, joten ei tuon pitäisi olla mikään ongelma.
Jos taas on ostamassa pukua, niin mun mielestä kannattaa ostaa alusvaatteet puvun oston ja pikkukorjausten välissä. Yleensähän valmispukuakin joutuu vähän rukkaamaan.
puuterinväriset sloggi maxit oli ainoat, joista ei näkynyt mitään... Kangas oli niin ohutta ja laskeutuvaa, että pienikin sauma näkyi läpi. Paitsi niistä sloggeista, koska ne osuivat juuri sauman kohdalle. Oli tosi seksikkäät alusvaatteet!
ajaa saman asian....... :D
Aidolla mittatilauskorsetilla joka maksaa 300-400e lähtee vyötäröstä 10-20cm pois
Minä ainakin sain hääasukaupan myyjältä hyvät ohjeet, millaiset alusvaatteet kannattaisi ostaa. Oma puku oli niin vartalonmyötäinen, ettei sinne mitään korsettia olisi voinut laittaakaan, vaan olkaimettomat rintsikat ja stringit.
Minä löysin hääpuvun ja menin ostaan korsetin ja stringit mutta yllätys yllätys korsetti tulikin takaa liian ylös ja ei käynyt puvun alle joten jouduin ostaan uuden. Toisekseen musta hääpukuliikkeen tulisi myydä myös alusvaatteita...ongelma ratkaistu
esim. takaa nousee alusvaatteet liian ylös tai korsetti ei sovikaan.