Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin housujen läpi näkyvät alushousujen
rajat!
Ettekö te hyvät ihmiset omista peiliä!?
Tietääkseni, alusvaatteiden ei ole tarkoitus näkyä päälivaatteiden läpi, niiden nimi kuitenkin on ALUSvaatteet!
Pukukoodi niin naisille kuin miehillekin:
• jos pidät stringejä, voit huoletta pitää ihan minkälaisia housuja haluat
• jos pidät mummo-alkkari mallisia pikkuhousuja, älä hyvä ihminen laita päällesi mitään tiukkaa
• jos pidät boxeri-mallisia alushousuja, pidä huoli, etteivät niidenkään rajat paista reisistä läpi
• jos onnistut löytämään jostain saumattomat, esim. mikrokuidusta valmistetut, ns. normaalin malliset pikkuhousut, voit myös pitää tiukkojakin housuja, kunhan pikkuhousut eivät ole niin tiukat, että uppoavat pakaroihisi.
Kukaan itseään kunnioittava ihminen tuskin haluaa näyttää tältä, koosta riippumatta:
Kommentit (52)
Samaa mieltä. Alusvaatteita ei sovi näytellä muille julkisilla paikoilla. Mua kans ällöttää, kun jotkut kuivattaa alusvaatteita parvekkeella tai pihalla. Ne kuuluvat sisätiloihin kuivumaan, ei muiden nähtäville.
Näkyy ne stringienkin rajat ja tämän päivän housuista ne itse stringit tuppaavat näkymään läpi.
Paljon inhottavampaa on ne likaiset rintsikan olkaimet, joita nykyään esitellään. Oli kyllä ennen mauttomuuden huippu.
Sitten ne stringien kireät vyötärönauhat, kun läski pursuaa ylä- sekä alapuolelta ja on kyl hienoo, kun ne sivusaumat ei näy housujen läpi🤣
Joskus nuorena tollaisesta välitin. Nyt oon aikuinen nainen, elämässä omia ja muiden oikeita murheita ja iloja nähnyt, monesta selvinnyt ja naurattaa lähinnä pikkarin reunoista murehtivat. En itse per**ttäni katsele, ja muut voi myös jättää tuijottamatta. Mummopöksyt on mukavat, kun on useampi synnytys välilihan niin arpeuttanut, etten stringejä voi käyttää. On ihan mun asia käytänkö tiukkoja trikoita vai en. Ap katsele ja keskity iloisempiin asioihin tai hanki elämä. Kaikkea hyvää sulle!
No, mun mielestä vastenmielisempää on esim housujen läpi valuva paska. Tällaisen näyn näin paikallisbussissa kesällä, mukana myös haju. Päällihousujen läpi kajastelevat alushousujen rajat sen sijaan eivät juurikaan hetkauta.
Miksi kaupoissa sitten myydään läpinäkyviä housuja ja paitoja? Lähes joka päivä saa tuskailla ja etsiä suurempia alushousuja ja sopivia aluspaitoja kaapista.
Hyvä homma. Sulla on sitten pienet murheet.
Itseään kunnioittava ihminen ei kyylää tuollaisia eikä kommentoi. No joku äärihieno tilaisuus juhlapukuineen sitten.
En minäkään tykkää ja sen takia ostankin erilaisia alushousuja. Muiden rajat ei kiinnosta ja keksin monta asiaa mikä on vastenmielisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Alusvaatteita ei sovi näytellä muille julkisilla paikoilla. Mua kans ällöttää, kun jotkut kuivattaa alusvaatteita parvekkeella tai pihalla. Ne kuuluvat sisätiloihin kuivumaan, ei muiden nähtäville.
Mulla on nytkin rintaliivit ja pikkuhousut pihalla kuivumassa. En usko, että naapurit tulisivat niitä nyt varta vasten katselemaan. Jos tulevat, niin huvinsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se nyt ihan järkyttävää, että takanasi, ap, tuleva - kenties jopa mies - huomaisi, että sinulla on alushousut. Jätä pois kalsarit, niin ei hankaa naru persvakoa eikä näy rajoja!
Kai sinä myös huolehdit ylävartalolla siitä, että liiviesi olkaimet eivät näy. Paljon häpeällisempää on näytellä ei aina niin puhtaita liivien olkaimia kuin alushousujen rajoja. Housut sentään ovat hameen tai pitkien housujen alla, joten jarrutusjäljet eivät näy ulospäin. Mutta harmaiksi pinttyneet valkoiset olkaimet näkyvät, jos käytät kovin antavaa kaula-aukkoa.
Joskus ennen oli kirjoittamaton sääntö, että missään tapauksessa ei liivien ja aluspaidan tai alushameen olkaimia sovi näyttää. Hihattomiin ja avarampikaulaisiin kesämekkoihin ommeltiin nurjalle puolelle olkasaumaan esim. kanttinauhasta nepparilla suljettavat tampit, jotka pitivät olkaimet paikoillaan. Se tapa ei olisi muuten pahitteeksi nykyäänkään.
Se tapa vanheni, kun tuli värikkäät liivit olkaimineen.
Mitä se haittaa jos alushousut näkyy,jos kauniit amusvaatteet niin saa vähän näkyäkin ja ihan kiva kun vähän vilahtaa.
Sehän on hyvä juttu että pidät minua ällöttävänä. Pysy kaukana vaan.
Ei ollutkaan kuin vaivaiset kymmenen vuotta vanha ketju ja näköjään niin kiinnostava aihe, ettei kukaan ollut viitsinyt edes vastata
hmmm... pyöreä, muhkea naisen peppu ja mukavasti tiukkojenhousujen läpi kuultavat alushousun rajat!
Voiko viettelevämpää näkyä olla?
🙂
Totta ja vielä mahtavampaa on kun hameen alta vilahtaa valkoiset pikkuhousut.
Aloituksesta mennyt reilu kymmenen vuotta ja homma on mennyt niin, että naiset tepsuttelee kaikkialla alushousuissa, joten ongelma on siis poistunut.
Pienet on murheet aloittajalla, oletkohan koskaan joutunut näkemään nälkää tai käymään leipäjonoissa?