Ne valittaa lentopäästöistä kenellä ei ole rahaa matkustaa vaikka mieli tekis.
Kommentit (5)
aika outo teoria.
Olen entivanhanen reilaaja ja jatkan tapojani edelleen, nyt vaan puolisoni ja toivottavasti pian lasteni kanssa. Mä olen reissannut Euroopassa junalla ihan siksi että näkee maisemia (koneesta ei näe), kuski ei rasitu ajamisesta ja tulee samalla matkalla morjestettua Etelä-Ruotsissa asuvia tätejäni = 1. yöpymispiste. Mihinkään etelän rantalomarysiin mua ei saa, ei kiinnosta rannalla makoilu. Ja enpähän sitten tuota niin paljon päästöjä. Tuosta laivamatkailun saastuttavuudesta lentämiseen verrattuna en taas tierä.
Aasian ja Afrikan maat ei mua kiinnosta, liian kuuma.
kaikki ei edes halua samoja asioita: mun henkilökohtainen helvetti on perheen kanssa pakettimatka etelän aurinkoon.
.....no joo,vähän kärjistetysti, mutta anyway
Jokainen tekee valintansa ihan itse. Valitettavasti aitoja valintoja voi tehdä yleensä vasta sitten, kun sitä rahaa on TODELLA paljon. Aika harva keskituloinen jättää lentomatkailun kokonaan elämästään, kun taas joku ökyrikas saattaa senkin tehdä helpommin. Itse tunnen itse asiassa muutamankin erittäin periaatteellisen rikkaan, jotka eivät tee kaukomatkoja juuri saastuttamissyystä. Toisaalta heille valinta on helppo nyt, kun he ovat nähneet puoli maailmaa jo lapsina...
vaikka mikä olisi. Pitkät lentomatkat, kostean kuumaa, en pidä rantaelämästä yhtään. Ja mikä pahinta kaikki junttiörveltäjät biitsillä ja seksibaareissa, yök.
Meillä olisi vielä suomalaisia tuttujakin siellä, jotka voisivat näyttää jotain muutakin maasta kuin sen rantahiekan, mutta silti ei kiinnosta.
Matkustamme kotimaassa ja joskus Euroopassa, mielellään junalla tai laivalla.
Olen tuon toisen ketjun se joka matkustelee kotimaassa. Voin kertoa, että suomessa matkustaminen ei tosiaankaan ole halpaa. Monet ihmettelevät, miksi emme matkustele ulkomaille vaikka rahaa olisi.
Miksi matkustaisimme ulkomaille jos saamme nautintomme myös suomesta?