ongelmana eripari tissit!!! onko muita?
Mulla on imetysten jälkeen rinnat ihan surkastuneet. Varsinkin toinen. Ongelmallista tästä tekee varsinkin se, että rintsikoita ei myydä erikokoisilla kupeilla! Onko kohtalontovereita? Miten olette ratkaisseet ongelman?
Kommentit (9)
Oon käyttänyt jo kauan samoja vanhoja liivejä (nyt löysin toiset jotka aikalailla sopivat) Itku siinä meinaa tulla kun mikään ei ole hyvät! Muutaman liiviliikkeen myyjä on joutunut toetamaan että ei valitettavasti sitten löydy.
Nyt odotan kolmatta ja pientä " täydennystä" näis ruttusissa rusinoissa on jo havaittavissa ja jos ne tästä nyt vähän kohentuis. Mä laihduin aika rankasti vuosi sitten ja vei pyöryttä myös rinnoista.
Mulla koko noin 60-65bB mutta tuolla ympärysmitoilla ei löydy liivejä. Ja kuppien on oltava syvät tai muuten toinen lupsahtaa sieltä ulos! =)
JEEJEEJEE!!
selkeästi erikokoiset rinnat. Kun laittaa rintsikat niin toinen kuppi on sopiva ja toinen lörpöttää tyhjänä kun toinen rinta niin paljon pienempi. Ovat aina olleet hieman erikokoiset. mutta nyt toisen imetyksen jälkeen ero on huomattava. Jopa mieskin myönsi asian vaikkei yleensä suostu mitään negatiivista huomauttamaan jos kysyn mielipidettä jostain ulkonäkööni liittyen.
http: //www. bellemodeste. com/
Rinnanpäälle tuleva korsetti on todella hyvä varsinkin isorintaisille ja eriparia oleville :)
aina nuo on olleet hieman eriparia mutta kolmannen lapsen jälkeen toinen pieneni selvästi. Maitorauhaset jotenkin surkastui koska loppuvaiheessa pystyin imettämään vain toisesta rinnasta ja neljättä en enää ollenkaan. Onneksi sentään malliltaan kauniit ja kiinteät. eipä tuo liivien osto ole helppoa, toinen pursuaa tai toinen reuna on tyhjä. Yritän aina löytää kuppikoon " siltäväliltä" jolloin kumpaankaan suuntaan heitto ei ole huomattava. Ohuelti tasaisesti topatut t-paitarintsikat on parhaat.
uimarannalla tai halleissa en käy, enkä yleisissä saunoissa :(
kun ero oli niin suuri eli toinen oli a ja toinen c.
Kävin keuhkoröntgenissä viime talvena ja röntgenhoitaja sanoi, että kannattaisi kuvauttaa rinnat. Selvästi oli sitä mieltä, että vain rintasyöpä tekee rinnoista näin erilaiset. Omasta mielestäni ne eivät ole muuttuneet ts. olleet erilaiset aina. Sitä paitsi rinnat oli vähän aikaisemmin tutkittu kainalossa olleen pahkuran takia eikä mitään tutkimuksissa löytynyt.
Ihmistä kun ei ole mistään muotista puristettu.
Ajan myötä saattavat vähän tasoittua imetyksen jäljiltä, mutta muuten pitää varmaan hankkia liivit, joiden täytteiden määrää voi säädellä.