Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä mielestäsi hyviä piirteitä taaperossa?

Vierailija
29.01.2008 |

Jää mielellään kenen tahansa hoitoon, ei ikinä itke äitin tai isän perään. Vieraassa paikassa ei ole yhtään varuillaan edes alussa, menee leikkimään, syliin, touhuamaan. Ei kotona juuri kaipaa seuraa, leikkii itsekseen omia juttujaan, ei siis halua syliin tai roiku lahkeessa kiinni ruoanlaiton aikana tms. On siis oikeastaan omissa oloissaan lähes kaiken hereillä olo ajan.

Tuntuu että kaikkien muiden samanikäiset (noin. 1,5-vuotiaat) on enemmän tai vähemmän äitin perään, roikkuu lahkeessa ja kitisee jos ei heti pääse syliin ja on muutenkin vaikeita, hoitoon jätettäessä jäävät itkemään vanhempien perään.

On mulla vaan ihana lapsi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikeastaan huolissani, jos lapsi tuossa iässä on tosiaan noin riippumaton.

Vierailija
2/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi sopeutuu varmaan helposti muutoksiin ja sellainen luonne pärjää aina muuttui maailma millaiseksi tahansa. Eli nykyihmiselle varmaankin nuo ovat hyviä ominaisuuksia. Toki 2-vuotiaana voi tullakin yhtäkkiä eroahdistusta äidistä yms. Kehitysvaiheet tulevat ja menevät.

Minulla on yksi helposti sopeutuva ja sosiaalinen lapsi ja yksi erittäin herkkä ja muutoksiin hitaasti sopeutuva, arka lapsi. Kumpikin varmasti pärjäävät elämässä omanlaisenaan, kun rohkaistaan ja kannustetaan heitä kumpaakin omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aika samanlainen tytär.

Vierailija
4/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ikä nyt on tollanen, kyllä meilläkin neiti tossa iässä oli juuri tuollainen mutta kun kaksi täytti niin alkoi kovastikin ujostelee uusissa paikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi