Lasten suusta:
Eilen 7-vuotias tokaisi: ihanaa mennä tuoreeseen sänkyyn. Petivaatteet oli tuuletettu ja lakanat vaihdettu. Tuli hyvä mieli, ei ihan turhaan noita hommia tee.
Kommentit (12)
3v esitteli isälle, mitä seurakunnan perhekerhossa oli aamupäivällä askarrellut. Hetken mietiskelyn jälkeen totesi yhtäkkiä tämän Jeesus-asian kulmiaan rypistäen. Meillä kotona ei olla puhuttu yhtään mitään Jeesuksesta ikinä, eli eipä kai ihme ettei ollut tuttu hemmo :)
niin viereisessä autossa mies poltti tupakkaa. 3-vuotias poika tokas: pussaa tupakkaa.
tänään, kun olimme lenkillä, ja kärryissä seisomalauta. " Ainakaan ylämäissä sä et voi pitää mua kyydissä, kun sulla on noi tissit" .
Parannuttuaan ilahtui kun kuuli että pääsee taas hoitoon:" Äiti, nyt olen jo terveellinen" (=terve)
sanoi, kun kotimatkalla pysähdyimme kaupalle: " Äiti oota sä kiltisti tässä niin mä käyn äkkiä kaupassa!"
Mistähän tuommoisenkin muka on oppinut....öhöm.
Mies kävi suihkussa ja ajoi parran etc, ni kysyin sitten pojalta et eikös isillä söpö masu, kun isi jatkuvasti valittaa et sillä on mukamas " muumimasu" ... Poika tähän: On se masu ainakin hirveen paljon parempi ku toi sen naama..." :D
ja kiiruhti hirveällä tohinalla esittelemään sitä minulle. Yritin tihrustaa, mikä siinä sormenpäässä ja on ja ihmettelin ääneen, että mikä se mahtaa olla. Poika vastaa ihan äimän käkenä:" Unihiekkaa!"
Kasin muksu oli ihana, nauroin ääneen. :D
katseli kun siivosin lattialle tipahtanutta suodatinpussia. Laitto kädet lanteilleen ja tokaisi " Olet pulassa!" :-DD
*Jee äiti tekee taas PINNIKAKKUU!!!!!*