Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus loppumetreillä ja huimaa, kokemuksia?

Vierailija
29.01.2008 |

H-hetkeen on vielä reilu viikko aikaa ja viimesten päivien aikana olo on muuttunut huonoksi. Huimaa ja pyörryttää, välillä enemmän ja vähemmän. Kävin neuvolassa mutta en tajunnu asiasta mainita. Kaikki oli kyllä ihan kunnossa! Kuuluuko nämä oireet tähän vaiheeseen raskautta, painaakohan lapsi jotain suonia yms.? Kiitos jos vastaat!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet korkealla?

Vierailija
2/4 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain matala Hb huimasi, mutta sekin korjaantui paria kuukautta ennen laskettua aikaa, kun söin lisärautaa. Onko sinulla ollut matala Hb viimeisessä mittauksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineet oli alhaset/hyvät niin kuin aina ja hb ihan hyvä. Pissassa ei mitään vialla. Tämä huimaus vain vaivaa ja lievä paha olo :(

ap

Vierailija
4/4 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä inhottava vaiva. Mihinkään en yksin oikein uskaltanut lähteä kun pelkäsin pyörtyväni johonkin. Minulla auttoi se kun seisoskellut turhaan missään etsin aina istumapaikan. Salmiakin syönti auttoi vähän sekä muun suolaisen syönti. Ja liikkuminen hitaasti koska jos syke hiemankin nousi, että kävi puuskuuttaen hengittämään niin huimaus tuli tosi vahvaksi. Itse en tiedä mistä minun huimaukseni johtui ( minulla neljä raskautta ja jokaisessa sama vaiva alusta loppuun saakka). Verenpaine oli alhainen neuvolassa meinasivat, että se johtui siitä, en tiedä tarkemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän