Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni nauttii siemennesteen mausta ja lutraamisesta

Vierailija
18.11.2008 |

Itselläni on varsin runsas ejakulaatio, eli "normaalisti" tulee melko paljon.

Vaimoni on siinä mielessä "perverssi", että pitää ruiskauttamisesta rinnoille jne, eli harvemmin päästän sisälle.

Sen tarkemmin selventämättä, tuolle siemennesteelle vaimo on keksinyt "muutamankin käyttötarkoituksen", itse lisääntymisen lisäksi. Itseäni esim. siemennesteen maku ei isommin säväytä, vaikka ei isommin ällötäkään, mutta jostain syystä tuo siemenneste tuntuu olevan vaimolleni se viimeinen kliimaksi.

Mitä iloa muut ovat kokeneet tästä "mieheisestä tuotoksesta".

(kun ei ottanut tulta tuolla av puolella)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää kurlata ja niellä. Usein kuitenkin päästää kurlauksen ja maistelun jälkeen satsin rinnoilleen tai pilluun. Sitten hieroo itselleen orgasmin käyttäen lastia liukasteena.

Vierailija
2/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua rupesi aidosti oksettamaan nuo kuvailut... :-/

Eli tämä nainen ei keksi käyttöä sille imelälle ja kuumalle ja liukkaalle nesteelle. Itse asiassa mun elämä olisi paljon helpompaa, jos sitä ei tulisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää siitä että lasti lentää päälle hieroo sitten rinnoille ja ympäri kehoa...

ja tykkää ottaa suihin ihan loppuun asti ja niellä..

voitte kuvitella mikä oli tunne kun kaikki aikasemmat naiset oli niitä jotka ei spermasta tykänneet ja tämä kun ekaa kertaa otti suihin ja kun aloin tuleen meinasin ottaa ulos mutta tämäpä pitikin kiinni ja imutti viimeiseen pisaraan.. taivaallista....

Vierailija
4/14 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi "kurlaaminen"oksettaa,vaikka muuten mulla ei ole sen nesteen suhteen ongelmia.3,onko sulla kenties liikaa lapsia?

Vierailija
5/14 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tietenkään miehelleni siitä valita. Lutrailen kyllä monin tavoin ja nielenkin, koska mies tykkää..

Vierailija
6/14 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä, et kukaan tekisi noin, mut maailmahan on hulluja pullollaan. Yäks. Syöttekö te naisenne "mahlat" tai tulisiko mieleen oikein imeä ja lutkuttaa paikat puhtaiksi ;)

Vierailija
7/14 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et käyttää miehensä siemennestettä käsivoiteena, on kuulema tosi pehmeet kädet

Vierailija
8/14 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin saisivat mukavia sivutuloja.

Vierailija
9/14 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ideahan oli jo esim siinä "muodon vuoksi" tv-sarjassa, tosin ei tainnu miehet siinä homassa rikastua vaan ennemminkin naiset...

Tuostahan voisi joku fiksu kehitellä tuotesarjan.

Miehetkin saisivat mukavia sivutuloja.

Vierailija
10/14 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vähän ihmetellyt, kun ystäväni kertovat inhoavansa syvästi sperman makua ja muuta. Itse en ole koskaan sitä mitenkään inhonnut, joskaan ei se nyt mitään maailman parasta herkkuakaan ole. Minulle ei ole mikään ongelma käsitellä tuota ainetta.

Itse tykkään erityisesti nähdä ja tuntea sen, kun se aine sieltä ulos saadaan. Se on kai se kiksi.

Vierailija
11/14 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä "lutraillaan" sitä ympäri rintoja ym. ja välillä kun otan suihin, otan myös lastin suuhun ja myöskin nielen sen. Tämä nieleminen kiihottaa miestäni suuresti. Olis se varmaan paremman makuista jos ei olis niin lämmintä... mut en valita nytkään ;)

Vierailija
12/14 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vähän ihmetellyt, kun ystäväni kertovat inhoavansa syvästi sperman makua ja muuta.

oikeesti ystäviensä kanssa juttelee tällaisista asioista?

Ei tulis mieleenkään!

Vierailija
13/14 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta kahden miehen spermasta. Toisen maistuu melko pahalle ja toisen tosi hyvälle. Molemmilta olen ottanut suihin loppuun asti jos näin ovat halunneet ts. jos ovat tulleet suuhun.

Vierailija
14/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä kerran kuussa syödään kuukautisverestä tehtyjä verilettuja. Ja kaikki sperma ja muut nesteet mitä emättimestä löytyy käytetään ja ylijäämä pakastetaan ja käytetään urheilun jälkeisenä palautumispirtelönä, nehän on hurjan ravitsevia. Vauvalle kans.