Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään pp12 hcg-arvo 22..

29.01.2008 |

Täällä on varmaan paljon vastaavia aloituksia ollut, mutta nyt en huomannut kovin tuoreita. Pliis kertokaa, minkälaisia kokemuksia teillä on ollut: lääkkeellisestä PASsista siis tänään pp12 mitattu hcg verestä 22, eilen sain jo predictorilla hailakan viivan ja tänään myös. Tietenkin tuo verikoe on luotettavampi..

Onko toivoa?? Perjantaina meen uusintaan, toivon mukaan silloin edes selviää..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen aivan väärin muista, itsellä oli IVF:n jälkeen pp13 veritesti ja tulos oli jotain 47 luokkaa (tarkistan tämän kotona). HCG-tasoa seurattiin jonkun aikaa, mutta lopputulos oli keskenmeno rv 10 ja lääkärin sanojen mukaan " näillä arvoilla harvoin raskaus loppuun asti menee" ... :(

Toivottavasti sinulla käy parempi tuuri

*bd*

Vierailija
2/6 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sama vanha hymis uudella takaliitteellä vai sattumalta samanlaisella nickillä joku toinen? ;)

Minulla oli kerran ivf:n tuoresiirron seurauksena hcg noin 30 (en muista tarkkaan) ja se lähti siitä vain hitaaseen nousuun ja kyseessä todettiin lopulta olevan biokemiallinen raskaus. Aika kauan arvon nousua kuitenkin seurattiin (kävi parhaimmillaan noin 200:ssa) ja yhtä kauan arvon tippuminenkin sitten kesti. Kovin piinallista se oli...

Onnistumisiakin alhaisilla hcg-arvoilla saa kuitenkin välillä lukea, joten ainakin jnkv toivoa sinulla on! Tsemppiä

ps. Niin, ja jos olet " vanha" hymis ja muistat minut, niin meillä alkaa huomenna sumuttelut seuraavaa ivf-hoitoa varten. Pikkukakkonen siis kyseessä, ivf-poikamme on nyt reilu vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kommenteistanne. Näin vähän itsekin mietin, että ei varmaan ole toivoa normaalista raskaudesta. Mitään oireita ei myöskään ole. Toivon, että tämä kemiallinen raskaus keskeytyy nopeasti, kun lääk-keet lopetetaan. Yritän päästä jo huomenna torstaina uusintakokeeseen. Meilläkin matka sitten toivon mukaan pian jatkuu kohti seuraavaa isoa hoitoa. WAW, olen uusi hymis ;), mutta nikkisi on tuttu. Onnea hoitoihin kaikille!

Vierailija
4/6 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lääkkeellisten PAS:n testipäivä on ollut pp 14 ja siitä ehkä seuraavana tai muutaman päivän päästä on vasta menty verikokeeseen. Sinuna en siis vielä maalailisi mitään biokemiallisia piruja seinälle :)

Vierailija
5/6 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on aina (ensimmäinen) veritesti tehty pp12. Näin käsittääkseni ainakin Helsingin nkl:lla tehdään aina kun se vain on mahdollista.

Vierailija
6/6 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pp15, ja olin uudestaan verikokeessa. Hcg arvo oli nyt 36.. Eli epämääräinen tilanne jatkuu, ja lääkkeitä vielä jatketaan.

Edelleenkään ei mitään oireita. Ensi viikolla uudestaan verikokeisiin.. Tuntuu aika epätoivoiselta yritykseltä tämä. Toivon mukaan saadaan tilanteeseen selvyys sitten ensi viikolla! Minulla aina ollut verikoe päivä pp12, mutta voihan niitä olla muitakin käytäntöjä. Arvoa verrataan sitten sen päivän hcg arvoihin. Pp12 siis hcg 50 oli klinikan mukaan raskauden raja..

Mikäli löytyy lisää kertomuksia matalista hcg-arvoista, niin luen mieluusti niitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä