Lue keskustelun säännöt.
Aalto Alvari Jyväskylässä. Millainen paikka?
29.01.2008 |
Ollaan viikonloppuna menossa Jyväskylään. Onko kokemuksia ko paikasta?
Kommentit (2)
jotenki jäi sellanen kolkko ja kylmä vaikutelma. pesutilatkaan ei oo mitenkään häävit.. (jos ei nyt sitten just oo tehty remppaa, käyny ehkä n.3v sitten)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varsinkin pienten lasten kanssa ei ollenkaan hyvä.
Kouluikäiset (joilla on hyvä uimataito) saattaa viihtyä hyvin aalto-/vesiliukumäkialtaassa.