Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sarvikuonokannusta apua?

Vierailija
29.01.2008 |

Minulla on Jälleen poskiontelontulehdus; kamala päänsärky ja antibiootista maha sekaisin. Torstaina huuhdellaan, ties monettako kertaa.. Olen kuullut sarvikuonokannusta ja sen tuomasta avuta tähän vaivaan. Millaisia kokemuksia teillä on, kannattaako investoida ja auttaako se?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vähän skeptinen, kun lääkäri aikoinaan suositteli kyseistä nenäkannua. Päätin kuitenkin testata, kun ei se nyt kovin kallis ainakaan ollut. Sen hankittuani ei ole tullut *kopkop* yhtään poskiontelontulehdusta kolmeen vuoteen! Käytän sitä säännöllisesti etenkin heti, kun nuhaoireita tulee. Se sekä ennaltaehkäisee tulevia tulehduksia että hoitaa jo päälläolevia ja muutenkin helpottaa loistavasti tukkoista oloa. En voi kuin suositella :)

Kannun mukana tuli muuten törpöt ohjeet, joissa kuvassa pää on liian vähän kallellaan. Kannattaa laittaa korva ihan lavuaarinreunaan kiinni (~90 astetta kallellaan), niin suolavettä ei valu yhtään nieluun. Myös suolamäärä oli laitettu vanhoihin ohjeisiin väärin: lääkäri ohjeisti laittamaan karkeaa merisuolaa yhden mittalusikallisen yhtä kannullista (lämmintä vettä) kohti. Sitten vain ravistelen, kunnes kiteet ovat sekoittuneet ja eikun huuhtelemaan. Oikeasti pieni vaiva (vie 5 min.), eikä tunnu ikävältä, kun sen tekee oikein. Ja siis ainakin mua on auttanut ihan älyttömän hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme