Kuinka pitkän pyörälenkin jaksaisit tehdä ilman levähdystaukoja?
Mikä on oma arviosi omasta kunnostasi?
Ihmettelen vaan, kun naapurin superläski (anteeksi, mutta se vaan on yli satakiloinen..) vetelee kymmenien kilometrien pyörälenkkejä ja minä jaksan juuri ja juuri vetäistä jonkun kympin.
Omasta mielestäni minulla on ihan ok kunto.
Kommentit (69)
Ei voi muuta, kuin ihmetellä tätä ketjua. Ketä hevonvttua kiinnostaa, kuin pitkään anonyymit jaksavat pyöräillä ilman taukoa. Uskon palstalla käyvien ihmisten jaksan pyöräill'ä noin. 100-metristä-100kilometriin
Niin mitä sitä hyödyttää keskustella yhtään mistään. Ollaan mieluummin hiljaa. Sinä olet varmaan niitä, jotka juhlissa yms paikoissa missä kokoontuu paljon ihmisiä, ovat hiljaa ja tuijottavat mykkänä eteensä.
Olen yli 100kg nivelrikkoinen ja sepelvaltimotautia sairastava keski-ikäinen mies.
Hyvin menee 150km. (jos hyvä päivä)
Sen jälkeen rupee akut tyhjenee sähköfillarista.
Kun kuljin pyörällä töihin, vedin vuodessa 1500 km, kelillä kuin kelillä. Aina oon ollut kova pyöräilemään, kyllä se sata kilsaa menee.
Se on kyllä totta, että päällepäin ei pysty sanomaan kumpi taittaa häthätää kymmenen kilometrin pyörälenkin ja kumpi useamman sadan kilsan pyöräilytapahtuman. Harjoittelun tulosta varmaan.
Nii ja se oma lenkki ilman minkäänlaista pysähdystaukoa olisi varmaan 20 kilometriä. Sitten jo pakko lepuutella vaikka satulakin on pehmeä.
saman verran mitä on ikääkin eli 60km.
Pyräilysi kuntoa kysyy vauhti ei matkan pituus ja pitkällä matkalla puutuu perse ei lopu kunto
20-25km olen ajanut usein, varmaan tuplatkin menis rauhallista vauhtia.
90-kiloinen pätkä, 54v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mummopyörällä olen yleensä polkenut n. 25km ja sitten paussi ennenkuin matka jatkuu.
Kiitos tiedosta sinä siellä jossain. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
100km neljässä puolessa tunnissa. Pitempää en ole testannut mutta menis varmaan jos ajaisi vähän hiljempaa. Olen ylipainoinen, pyöräily on hyvä kuntoilumuoto kun ei niin rasita kehoa.
Niin sitä pittääää
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen yli satakiloinen ja 30 kilometriä menee ihan kevyesti. Minulla on vahvat reidet ja hyvä hapenottokyky vaikka läski olenkin.
Kiitos tiedosta 100 kiloinen.
100 km pyöräili mummo. Pyörällä 3 tuntiin...enemmänkin olisi mennyt mutta perse ei kestänyt
Riippuu niin monesta seikasta. Hyvällä katupyörällä ajaisi helposti moninkertaisia lenkkejä kuten myös sähköpyörällä. Paskalla pyörällä tai ihan kohtalaisella läskipyörälläkin lenkin pituus varmasti lyhenee. Samoin jos on paska sää tai kova vastatuuli.
En aio edes kokeilla. 3n muutenkaan mene lenkille suorittamaan, vaan rentoutumaan ja nauttimaan matkan etenemisestä, luonnosta ja maisemista. Ajanotto ja kilometrit ei kiinnosta, eikä suorittaminen, jakaminen ja päteminen.
Vasta tulin 80 kilometrin lenkiltä. Alla kaupunkipyörä ja painoindeksi 26.
En ole kokeillut ilman taukoa, mutta tauin kanssa menee reilu 100 km.
30-40 kilometriä.
Ihan normaali, normipainoinen 45 vee nainen, normipyörällä.
100km neljässä puolessa tunnissa. Pitempää en ole testannut mutta menis varmaan jos ajaisi vähän hiljempaa. Olen ylipainoinen, pyöräily on hyvä kuntoilumuoto kun ei niin rasita kehoa.