Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut kahteen mieheen.

Vierailija
18.11.2008 |

Leikkimielisesti kysyn, kumman miehen sinä valitsisit? Ja vakavammin neuvoja/ajatuksia tilanteestani.

Olen ollut naimisissa pian 8 vuotta. Liitto on ollut myrskyisä mutta hyvä. Mieheni on ymmärtäväinen, hellä, luja, komea, hyvä sängyssä, ja on tukenut minua kun olen sairastanut masennuksen jne. Hän elättää minut, minulla ei ole täyspäiväistä työtä osittain juuri tuon masennuksen takia. Rakastamme toisiamme, olemme toistemme parhaita ystäviä. Meillä on sama elämänkatsomus, joka yhdistää meitä vahvasti. Seksiä on ollut vähemmän ja vähemmän, koska mun halut on vähentyneet, kuitenkin useita kertoja kuukaudessa. Huonoja puolia miehessäni on se, että hän on todella kyyninen ja epäsosiaalinen. Emme käy juuri koskaan missään, eikä hänellä oikeastaan ole muita ystäviä kuin minä. Hän on henkisesti riippuvainen minusta, on sanonut että jos jättäisin hänet, hän lopettaisi työnteon ja menisi kotiseudulleen kylähulluksi. Olen elänyt yhdessäolomme ajan hänen ehdoillaan, olen keskeyttänyt jo 2 koulua sen takia että hänellä on työ toisella paikkakunnalla eikä hän ole hakenut töitä siltä paikkakunnalta jolla olen opiskellut. Täällä missä asumme nyt, ei ole mulla mahdollisuutta opiskella alaani.

Mulla oli suhde toiseen mieheen 1,5 vuotta sitten, tämä oli silloin kun opiskelin toisella paikkakunnalla. Tämä mies on samalla alalla kuin minä, sitä kautta tapasimmekin. Hän on todella hieno ihminen (niin on miehenikin), hellä, luja, komea, oikeastaan kaikkea mitä miehenikin mutta lisäksi menevämpi, romanttisempi, juuri sitä mitä kaipaisin mieheni olevan... Asuu sillä paikkakunnalla missä voisin opiskella alaani. Mutta todennäköisesti ei pystyisi elättämään minua. Elämänkatsomuksemme ovat erilaiset. Kun meillä oli suhde, hänellä oli myös tyttöystävä toisella puolella maailmaa. Silloin päätin jatkaa mieheni kanssa, koska olin niin vaikuttunut siitä rakkaudesta mikä hänellä oli minuun suhteestani huolimatta, mutta nyt olemme taas alkaneet kirjoitella tämän toisen kanssa ja huomaan että olen taas rakastunut häneen.

Jos jättäisin mieheni, pilaisin hänen ja perheensä elämän. Ja ehkä omanikin. Mitä ihmettä teen?? Tuntuu etten vaan voi luopua siitä toisesta... :-/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei oo mitään sanottavaa?

ap

Vierailija
2/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma miehesi !

Turha haikailla jotain, mistä tuskin tulisi edes mitään pysyvää. Hetken päästä olisit yksin, ja vollottaisit omaa miestäsi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät kykene rakastamaan edes yhtä miestä, joten olet lahjakas. valitse mieluummin se miehistä, jota vanhempasi enemmän inhoavat, niin tulette elämään dramaattisemmin.

Vierailija
4/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni toki tunnen paremmin, ja siksi siis voisi kai sanoa, että rakkauteni on syvempää häneen. Mutta tuon toisen kanssa taas on ihan uskomaton kemia meidän välillä, sellainen mitä en ole mieheni kanssa kokenut edes seurustellessa.

Vanhempani rakastavat miestäni paljon joten varmaan ne inhoaisi sitä toista sitten ;)

ap

Vierailija
5/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun mies pärjää ilman pettäjää, mut niin... jonkun pitää elättää sut. Siis oletko sä joku kotieläin?

Vierailija
7/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu vaan on niin, että mulla ei ole koulutusta syystä että oon kaikki kouluni keskeyttänyt mieheni takia. Töitä on vaikea saada ilman koulutusta. Asun ulkomailla, en ole kelan korvauksen piirissä, ja jos jatkaisin täällä opintojani, ne maksaisi PALJON.

ap

Vierailija
8/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tili = oma elämä, vaikka miehen tilikin on toki hyvä asia, kunhan sinulla on koulutus = valmius huolehtia itsestäsi tiukan paikan tullen.

Vierailija
9/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla olla kun koneestasi ääkkösetkin löytyy. Porvoo ei muuten ole ulkomaa vaikka siellä rantaruotsia mongerretaankin...

Juttu vaan on niin, että mulla ei ole koulutusta syystä että oon kaikki kouluni keskeyttänyt mieheni takia. Töitä on vaikea saada ilman koulutusta. Asun ulkomailla, en ole kelan korvauksen piirissä, ja jos jatkaisin täällä opintojani, ne maksaisi PALJON.

ap

Vierailija
10/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma tili, mut miehellä oikeudet siihen tiliin... en tiedä miten saisin puhuttua hänet luopumaan niistä ilman että alkaa epäillä jotain.

Oon tässä viime päivät miettinyt, miksi en tavannut tuota toista aikaisemmin. Menin tosi nuorena (19-vuotiaana) naimisiin. Mieheni on ensimmäinen vakava suhteeni.

ap

Vierailija
11/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että koneita voi ostaa esim. postimyyntinä netistä, kyllä, ihan suomalaisella näppiksellä... Tää ei todellakaan ole mikään provo.

ap

Vierailija
12/12 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vielä postimyynnistä kone.... heh

Tiesitkö, että koneita voi ostaa esim. postimyyntinä netistä, kyllä, ihan suomalaisella näppiksellä... Tää ei todellakaan ole mikään provo.

ap