Miksi miehet ei suostu vasektomiaan?
Me ei kumpikaan enää ehdottomasti haluta lapsia, mutta kun ehdotan miehelle sterilointia, niin hiljaisuus vastaa...
Onko jonkun mies suostunut tuohon toimenpiteeseen?
Kommentit (7)
Itse ehdotti, että hän voi sen tehdä. Meidän kaveripiirissäkin miehille on tehty, en tiedä ketään naista, joka olisi steriloitu.
Helpompi toimenpide miehelle.
vasektomiassa ja vielä useampia, joissa on mies menossa toimenpiteeseen.
Meillä mies ei halua mennä, ja perusteli asiansa niin että vasektomialla voi olla seurauksena siemennesteen pakkautumista kiveksiin ja kroonisia kipuja. En tiedä kuinka yleisiä nämä haitat sitten on? Joka tapauksessa totesin itse, että en halua enää yhtään ainutta raskautta joten päätin siksi varmistaa että minä en enää ikinä tule raskaaksi. Siksi siis meillä minä eikä mies. (Menossa siis kunhan tämä viimeinen tästä saadaan syntymään)
jos vaikka 50 villitys iskee ja silloin on 25 vee uusi muidu joka haluaa lapsen!!
Lisäksi hän vastustaa sitä, että teolla suljetaan vaihtoehtoja. Hän ei halua enempää lapsia, mutta JOS hän sittenkin joskus sattuisi haluamaan lisää niin hän haluaa säilyttää option. Tosin en tiedä kenen kanssa hän suunnittelee lapsia hankkivansa jos minun tieni vie kuitenkin sterilisaatioon. Meillä on kaksi lasta ja kaksi ehkäisymenetelmää on pettänyt, joten olen suunnitellut tuota sterilisaatiota ihan tosissani.
Ymmärrän kyllä miestä jos turvotuksen laskettua peli ei enää vetele.
Mitä sinä silloin tekisit? Olisit empaattinen ja sanoisit että " halitaan vaan" ?